Het influencertopic #23

22 likes

Ja eindelijk!

20 likes

Hahah ze heeft ook per ongeluk een hond erin gephotoshopt

34 likes

Ja super knap! Dat kan mijn facetune niet

6 likes

Tja, mijn kind gaat ook naar de opvang terwijl wij gaan werken…
En zij request ook weleens wafels voor op zondag terwijl het nog maar donderdag is.
Maar dit is gewoon het concept inderdaad waar ze haar geld mee verdient en het werkt blijkbaar haha. Ik kan me voorstellen dat ze wat minder of geen modellenklussen heeft/doet nu ze hoogzwanger is.
Hij kookt trouwens ook regelmatig mee in de videos.

8 likes

Screenshot_16

Weer zo’n leuke titel
Blijkbaar eten in je neus ??

23 likes

gaaadver dit doet me echt denken aan brokjes kots in je neus

4 likes

Ja hoor. Rauwe wortels altijd :grin:

8 likes

Ik dacht eerst dat die bikinifoto Debbie was :joy:

Maar ik zie nergens photoshop hoor.

6 likes

Ok, dit is voor mij zelfs de grens.

5 likes

Je boft! Ze gaat er een online sessie over geven. Dan ben je geheel op de hoogte!

8 likes

Oh my ik dacht dat wij wel eens een zooi hadden in huis maar als ik dan bij Annemerel nu in de story kijk valt alles mee :no_mouth:

9 likes

Nou jeetje. Ze zit ook gewoon de hele dag thuis toch? Hoezo ruim je al die zooi niet een keer op.

10 likes

300px-Monkey_Puppet

44 likes

Er wordt gewoon geleefd in huis? Wat overdreven

9 likes

Pfoe nou ik zou die zooi ook niet trekken hoor. Ik vind wel dat er een verschil zit tussen een huis waarin geleefd word of een huis waarin alles van je afgegooid word en opgestapeld is.

7 likes

Nou gelukkig zegt ze zelf ook dat ze moet opruimen. Ik vind dit ook geen rommel van leven hoor.

4 likes

Jade en Kenneth Taylor hebben blijkbaar samen een hondje. Hoe bedenk je dat terwijl je allebei bijna nooit thuis bent? En sowieso net een paar maanden een relatie samen hebt.

7 likes

Zij is toch wel regelmatig thuis? Ik zie haar niet veel meer doen dan naar events gaan, in de sportschool zijn en 17.000 stappen zetten (wat nu mét hond kan)

15 likes

Bedankt voor je bijdrage. Groetjes Blauwbeertje

26 likes