Het influencertopic #23

We dachten precies het zelfde :joy:

3 likes

Ja was verbaasd dat niemand dit nog dacht haha :joy:

4 likes

Haha het was het eerste wat ik dacht!

4 likes

Soms vind ik jullie zo suf haha. Iemand heeft een nieuwe badkamer helemaal leuk en blij.
Jullie “Pfoee wat een schoonmaak werk”.
Alsof jullie daar dag en nacht heen moeten om met je tandenborstel elk tegeltje schoon te scrobben.

92 likes

Ik vond het echt een verademing dat niemand dat in eerste instantie zei

13 likes

Te weinig. Daarom als wij een nieuwe badkamer kopen. Wil ik grote tegels met zo min mogelijk voegen.

9 likes

13 in een dozijn bedoel je, denk ik.

22 likes

Nou dat ligt eraan of je een pakkie van 6 of een pakkie van 13 koopt :stuck_out_tongue_winking_eye:

21 likes

Het is ook wel de eerste zeven minuten van zijn vlog en het is wel een draaamaaa voor hem. Ik snap zijn vriendschap met Bonnie wel, qua zeiken.

4 likes

In dit geval kan ik m wel begrijpen want een gekneusde rib is echt fucking waardeloos.

11 likes

Biecht: ik heb de vlog nog niet eens gekeken :grimacing: maar dat het irritainment is geldt voor ongeveer alle vlogs van Bram

2 likes

Enzo en Myron wilden toch meer kleur in huis en dan kopen ze een echte kerstboom die ze wit spuiten met witte en beige ballen
IMG_3840

38 likes

Is this a joke??:joy:

8 likes

Geen mening over de badkamer, maar de wc vond ik wel mooi tót ze die oranje verf erop deden. Vind het principe van een kleurtje (incl plafond) heel leuk, maar dat net niet terracotta vond ik wel zonde. Zoveel leukere keuzes kunnen maken dan dat (naar mijn mening dan he)

10 likes

Helaas :joy:

9 likes

Wat is dan bijvoorbeeld een leukere keuze?

3 likes

Roze

12 likes

Lila had ik hier heel mooi gevonden! Of lavendelblauw, of perzik/zalm achtig, of of of…

9 likes

Als je ook naar zijn video’s van 2-3 jaar terug kijkt op youtube ziet hij er ZO anders uit, niet normaal. Hij lijkt nu opeens veel ouder en alsof ie drugs gebruikt oid, ziet er niet gezond uit iig

@Spaarlamp Ik wilde het net posten, het wordt steeds erger. ALLES moet beige of wit :rofl: En Enzo had eerst rode en blauwe ballen, dus ik was echt confused dat er opeens witte ballen in zaten

5 likes

Wat betekent nmsvpe?

1 like