Het influencertopic #23

Bovendien heeft ze de witte wandtegeltjes en de vloer niet van de sponsor.

7 likes

Heeel leuk maar voor mijn gevoel exact hetzelfde als de blauwe tegels alleen dan groen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

23 likes

Lijkt me echt vreselijk om alleen maar in een badkuip te kunnen douchen

16 likes

Ja vond ik ook haha, en jammer dat ze de gouden accessoires/ kranen niet doorvoerden in de stop van het bad enzo, want dan kan wel gewoon…

9 likes

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo mooi? Ik vind het niet echt één mooi geheel in de badkamer en de oranje kleur van de muur in de wc vind ik te erg afsteken tegen de witte tegels en zwarte accenten. Maargoed gevalletje nmsvpe.

30 likes

Ik vind de afwerking van de kit (? is het denk ik) alleen zo lelijk gedaan op de muur in de wc en op de wc in de badkamer. Echt zonde. Misschien komt het door de hoek waarin ze filmt maar lijkt heel rommelig. Wel mooi geworden! Zelfde vibes maar dan moderner.

7 likes

De kit kon ik niet goed zien maar vind die metalen profieltjes bij die tegels echt helemaal niets. Vind de keuze voor twee soorten witte tegels ook niet zo, maar ja hun badkamer dus als zij maar blij zijn.

11 likes

Ik denk dat ik hetzelfde bedoel, heb een beetje gescrolld door het resultaat heen. Zilver/grijs achtig, zou zomaar een metalen profiel kunnen zijn inderdaad.

5 likes

Hahah oh dit heb ik ook vaak zo, dat je denkt: hoe kunnen mensen zó gefocust zijn op van die minieme details en daar zo veel geld aan willen uitgeven? Het functioneert niet minder, bijna niemand komt in je badkamer, who cares? Maar dit is vast een persoonlijk ding en past miss daarom beter in het ergernissen topic :grimacing:

11 likes

Ik snap dat over-geanalyseer van influencers hun huizen ook nooit dus je bent niet de enige!

24 likes

Want, een badkamer zou moeten matchen met een wc? Zijn toch 2 aparte ruimtes dus ik snap wel dat je andere keuzes maakt, is ook leuk voor de afwisseling lijkt me

21 likes

Ik ben echt mijn hele jeugd niks anders gewend en vind een douche om in te douchen dus verschrikkelijk. Het voelt zo klein. Als ik in de badkuip ging douchen ging ik weleens gewoon zitten om rustig mijn haar uit te kammen en dan kon je je benen lekker helemaal strekken maar nog wel de douchekop over je rug of buik laten lopen. Dit was vooral echt heerlijk toen ik een hersenschudding had en mijn moeder ook fatsoenlijk mijn haar rustig kon kammen zonder dat ik het koud kreeg of zij nat werd en ze kon gewoon rustig in een stoel ernaast zitten. Als je je aan het scheren bent kan je makkelijk je voet even ergens op zetten en dan kan je overal bij. En mocht je opeens denken hmm tijd voor een relaxdagje dan kon je gewoon rustig het bad even vol laten lopen en genieten.

35 likes

Ik kijk de laatste vlog van Bram en ik kan alleen maar denken aan hoe men hier waarschijnlijk gaat zeiken over dat hij zo lang klaagt :joy:

6 likes

Ja sorry ik leef toch een beetje voor de irritainment, bij gebrek aan beter qua vlogaanbod

3 likes

Maar dat is jouw visie.

Ik vind deze badkamer namelijk prachtig. Het past bij het huis, de badkamer heeft karakter door gebruik van verschillende tegels en de kleur. Het is niet zo’n 12 in een dozijn badkamer met grote tegels (dat wat iedereen heeft).

En waarom zou de kleur groen van de badkamer terug moeten komen op het toilet? Wat een totaal andere ruimte is, op een totaal andere plek.

Wie ben jij om dit te bepalen en te vinden? Is het jouw huis? Hou toch op zeg.

6 likes

Volgens mij is dit topic hier juist precies voor. Om je mening te geven over een influencers. Dus als Shadina dat mooier vindt, mag ze dat hier prima zeggen. Hoef jij het weer niet mee eens te zijn. Maar ‘live and let live’, zou ik zeggen.

16 likes

Haha! Dat is zo.

4 likes

Hahaha ik ging even de vlog kijken, had een vet heftige, niet-matchende badkamer verwacht beetje zoals de gang van Leonie (wateenstudentjeeet ofzoiets). Maar ik vind t echt zo n niet boeiende badkamer, en ook totaaal niet druk. Die tegels vind ik prima samengaan. Ik vind alleen die totaal groen getegelde bad situatie heel donker en somber. Verder had ik -als ik toch voor een vermogen aan tegels mocht kopen- andere kleuren gekozen en minder tegels rondom het bad. De vloer vind ik wel vet en dan roze tegeltjes erbij ofzo. En dit boeit idd waarschjnlijk niemand maar daar zijn het influencers voor toch en dit topic is er om daar weer over te praten.

9 likes

Ik vind die kleine tegels echt prachtig, maar het enige wat ik kan denken: jeetje wat een schoonmaak werk voor al die voegen.

27 likes

Ik dacht alleen maar wat een schoonmaak werk. Al die voegen

11 likes