Het influencertopic #23

Verder wordt er gelukkig nooit een influencer afgezeken in dit topic

12 likes

omg

7 likes

Sowieso allemaal Rob Geus kinderen.

10 likes

17:07
Dakloos in Hawai :heart_eyes: :heart_eyes:

5 likes

Luister, ik heb er nul problemen mee als influencers worden afgezeken om hoe zij ‘hun werk’ doen. Maar je hoeft mensen toch niet persoonlijk te raken. Helemaal niet als iemand het zwaar heeft als moeder met kleine kinderen. Dat zou je in z/k eens moeten bekritiseren. Dan zijn de spreekwoordelijke rapen gaar. En dat zeg ik als iemand die echt een hekel heeft aan kinderen en moekes. Alsof het allemaal al niet zwaar genoeg is. Maar congrats dat jij wel je perfecte Instagram hoekjes in huis hebt!

58 likes

Ik zie wel brood in Room Raiders - Influencer edition.

8 likes

Wat een rommelige hotelkamer!

Nee maar echt… schrijnend daar en hij doet alsof het fijn is als je daar dakloos bent.
Ik ben er ook geweest en kamperen lukt bijna niet omdat de campings volzitten (en dus dicht gaan voor toeristen) met mensen die daar wonen… de toeristen moeten in dure vervuilende hotels en de locals worden op campings gedropt. Sommige mensen wonen op het strand en bedelen om voedsel. Heel erg :frowning:

3 likes

Het gaat hier 80% vd tijd over iets persoonlijks en niet over hoe de influencer zijn werk doet.

6 likes

Ja en? Dat vind ik net zo goed stom. En niet de reden waarom deze topics ooit zijn ontstaan.

6 likes

Verder eens met wat je hierboven zegt hoor, maar voor de meeste influencers bestaat 80% van hun werk tegenwoordig uit elke poep en scheet uit hun leven delen. Dus wat dat betreft niet gek dat die grens vervaagd is

7 likes

Ik ben echt héél benieuwd naar de zogeheten rommel van AM. Echt zin om Instagram te openen nu. Zal het tegenvallen of meevallen whieehhh

3 likes

Valt wel mee

10 likes

Als dat bureau ergens anders zou staan, zou de indruk van de kamer al heel anders zijn. Logisch dat dingen daar worden geparkeerd.

2 likes

Ja ik vind het ook wel echt meevallen. Gelukkig is mijn woonkamer niet on display!

2 likes

Ik ben niet van EFG dus ben wel benieuwd wat dit topic vroeger was!

Het huishouden, ze lopen ervoor weg :running_woman: :man_running:

4 likes

Niet door te komen, die posts van Isa Cringe.

5 likes

Haha ik zeg helemaal niet dat mijn huis wel Instagram waardig is, je hoeft het niet persoonlijk te maken hoor. Het boeit me ook 0 of het bij een influencer een zooi is of niet. Het enige wat ik in deze hele discussie meldde is dat het een beetje hypocriet is hoe influencers hier altijd kritiek krijgen en eigenlijk vaak plat afgezeken worden en dat precies dat nu ineens een probleem gevonden wordt.

Een eindeloze discussie over iemands rimpels en lichaam (loopt die plank in de vloer van zichzelf krom of is dit slecht bewerkt) daar is minder verontwaardiging over. Is ook niet echt aardig toch om iemand te bekritiseren op uiterlijk. Vind dat lulliger dan commentaar op een rommelig huis.

14 likes

Ik bedoelde jou niet. Degenen die commentaar gaven.

8 likes

Het wordt echt elke keer benoemd als een probleem, maar dan komt vaak de “nu ineens, wat hypocriet”. Volgens mij zijn de mensen die af en toe benoemen dat het echt een grens over gaat niet per se de mensen die fanatiek andere influencers afzeiken.

Zijn sowieso echt een aantal mensen hier die een zielige obsessie hebben met bepaalde influencers.

17 likes