Ik zei niet dat het jaren 50 is om een opgeruimd huis te hebben. Het is jaren 50 om andere vrouwen te beoordelen op hoe zij hun huishouden runnen.
Oh goedemorgen dit is lekker uit de hand gelopen zie ik. Jeetje.
Ja, treuriger dan in de EGF tijd want toen waren onze hersenen tenminste nog niet volgroeid.
What happened to Bonnie in combi met Dook?
Die waren eerst helemaal vol van elkaar en nu zie ik ze nooit meer samen oidā¦
Druk.
Alleen domme wijven dragen Manchester City shirts is het eerste wat ik denk.
Is deze wel 18? Wil geen kinderen afzeiken.
Deze is legaal, gelukkig!
Ik was de insta van luan Bellinga tegen gekomen en omg, zijn armen en benenen worden helemaal bewerkt. Zo sneu, waarom zou je een kind dat nu al aanleren En hij poseert ook gewoon als een volwassen iemand, vind het zo zielig dat hij en zijn zusjes en broertjes niet gewoon normaal kind kunnen zijn.
Deze familie is het meest sad van heel youtube. Hoop echt dat die kinderen hier later niets aan overhouden. Wil echt niet weten wat er allemaal al rondzwerft op het darkweb en snap echt niet dat deze ouders hier mee blijven doorgaan. Alles voor het geld. Zou dit zelf wel eens door hun hoofd gaan vraag ik mij af, dat ze zich zorgen maken?
Ik betwijfel het⦠Ze zijn hier zo aan gewend en volgens mij genieten die ouders hier ook van. Ik heb er helemaal niks mee: zie Daniel nog staan in de Diezerstraat in Zwolle met zān vetpercentagemeter.
Zooooo hier valt even een kwartje! Hij kwam me altijd zo bekend voor maar kon hem totaal niet plaatsen in mijn eigen leven voor zān internet fame. Maar inderdaad! Altijd ter hoogte van de Yves Rocher met zān apparaatje.
Haha ja, ik als middelbare scholier heb ooit eens ja gezegd en werd vervolgens telkens door hem en zān bedrijfje gebeld.
Omg mijn zwager deed destijds aan Herbalife.
Tis al een wonder dat ze de reacties op zijn insta hebben uitgezet. Daar stonden de meest verschrikkelijke reacties op.
Het is bekend dat de kinderen op het darkweb staan. Ze zijn ook gewaarschuwd door verschillende instanties.
En mbt herbal life⦠hij heeft mijn schoonzusje toen ook aangesproken en zij was toen echt gewoon dun. Inmiddels kan hij zelf wel wat herbal life gebruiken.
vera en sophie stoppen met hun podcast en vera gaat het boek alleen verder schrijven, in plaats van samen. ik dacht de helft van de tijd dat ze voor de grap onzin praatten maar volgens mij zijn ze wel serieus haha. sophie wil zich minder profileren als mentaal ziek online en minder over haar leven en verleden delen.
wat bedoel je?
Nou benieuwd hoe Sophie dat gaat doen. Vind dat ze persoonlijk nog aardig wat plaatst over haar mentale gezondheid en afvallen. Heel veel meer is het ook niet bij Sophie.
ze zegt in de comments ook dat ze vindt dat ze in een soort āself fulfilling prophecyā zat, daarmee bedoelde ze dat ze zo veel praat over mentale ziekte dat het ook niet beter kon gaan. dus ik weet niet wat ze gaat doen.
Ik vond die mukbang van Sophie en Vera ook een beetje ongemakkelijk ofzo, vooral dat stukje over afvallen ook. Maar ik kan mān vinger er niet helemaal opleggen waar dat nou door komt.
Vind ik ook. Ben het nog aan het kijken maar de hele sfeer is raar. En die opmerking van Vera dat het momenteel niet goed gaat met Sophie.
Naja het voelt ongemakkelijk.