Van dit soort dingen krijg ik dus klimaat moedeloosheid met mezelf mijn verre vakantie ontzeggen en 20 uur in boemeltreinen zitten. Hier is toch gewoon niet tegenop te lijden
En Claire Lucia die zei dat ze niet lekker in haar vel zat en even in Barcelona zou blijven om te aarden om nu weer naar Mallorca te vliegen. Dit soort mensen zouden een extra belasting moeten betalen
Decadente teven
wat betekent dit ĂŒberhaupt
Wie is dit?
Moderosa
En dit is dus wat mij betreft een vlekje wat ze prima even weg kunnen fotoshoppen
Inderdaad. Wat mij betreft worden je tickets steeds duurder naarmate je meer vliegkilometers gaat afleggen.
Ik denk dat ze daar de steeltjes van het boeket tegen de buik heeft gehouden
Haha is er iemand eens transparant zonder filter, is het ook weer niet goed
Nee joh het is toch gewoon zoân wit rozenblaadje die daar nog meer door het beeld vliegen? Of het is wc-papier, who knows
Ohh ja double take nu zie ik het ook!
Dit ja en sowieso, who cares en wat een onaardige opmerking
Het is een werktrip. Oke, nog steeds niet nodig om daar de hele tijd voor te vliegen maar maakt het wel anders dan elke keer reizen voor privédingen
Hahahah maar dit is dan toch veel minder erg dan een geshopte taille of weet ik het
Edit; zie na jullie berichtjes nu ook het blaadje. Haha dan lekker zo laten
Het is nu een werktrip maar ook daarvoor had ze met een ferry kunnen gaan dat duurt 7 uur. En ze heeft nog een video gemaakt lachend dat die haar kortste vlucht ooit was ze was namelijk maar even in de lucht en toen gingen ze alweer landen. Ja dit zijn dus vluchten die verboden moeten worden.
Ik denk dat de klimaat moedeloosheid juist precies daar zit waar je als individu denkt âlaat dan maarâ en de motivatie verliest om nog bewust te zijn en anderen aan te spreken.
Hoorde het ook weer veel mensen zeggen met Dubai die nu zoân mega airport gaat bouwen. Ik snap dan persoonlijk helemaal hoe dat dan een laatste zetje kan zijn dat je denkt weet je laat maar met mijn papieren rietjes.
Een is groot, ander is klein maar effect kan wel hetzelfde zijn op je gemoed.
Maar dit is meer iets voor het klimaattopic wss
Is het niet bij Anna en Claire erger omdat ze influencers zijn en veel volgers hebben en toch het beeld geven dat dit een leventje is die je moet willen nastreven (jonge meiden vooral). Ik weet nog vroeger dat ik dat ik baalde dat ik met de trein naar Parijs ging omdat ik overal op social media mensen met een vliegtuig zag reizen en ik dacht dat hoort zo bij de vakantie ervaring. Croissantje op schiphol, foto van het vliegtuig. Het is echt niet alleen maar vakantie waarom ze in een vliegtuig stappen het is ook een beeld waardoor ze meer instavolgers krijgen.
Maar uberhaupt hoe doet Anna dat met een pasgeboren baby, is dat niet heel veel gedoe met vakanties en korte nachten en huilende baby in het vliegtuig? Ik moet er niet aan denken.
Maar hoe zij leeft met zoveel vliegen, zij heeft misschien wel de uitstoot van 10 mensen die niet vliegen, geen vlees eten. Dat hoeven we echt niet weg te wuiven van goh wat maakt het uit. Dat is echt niet best.