Het influencertopic #23

36 likes

Sanny is ook weer lekker aan het hengelen naar spon.
Ze vinden zichzelf in alles zó briljant, maar googelen naar een tuincentrum kunnen ze niet :rofl:

3 likes

Elise en wout gaan op Ibiza wonen voor altijd (volgens mij?) ben benieuwd wat ze met het huis in Nederland gaan doen

4 likes

Ook houden toch? Ze willen toch voor langere tijd op Ibiza blijven maar niet voor altijd, en als ze in NL zijn hun eigen plek hebben.

5 likes

Haha deze conversatie onder de post van Elise:

23 likes

Haha ja die is overal aan het spammen, bij alle accounts die iets in het buitenland doen, reizen, of iets ‘spannends’.
Ik heb ooit met haar samengewerkt bij een bedrijf en toen was ze een heel ander persoon, nu gaat ze echt op de lifestyle, coach, manifesteer toer. Bijzonder wel…

11 likes

Ik wist gewoon dat zij het was nav jouw berichtje. Zij is echt zo irritant bezig met al die reacties!

6 likes

Oh ik vind haar zo irritant, volgde haar maar nu niet meer. Op echt elk willekeurig bericht reageert zij met haar eigen verhaal. How can I make it about me😭

11 likes

Sowieso houden, ze vliegen toch zowat maandelijks heen en weer. Ben benieuwd of ze op Ibiza nu gaan kopen of weer huren💰

7 likes

plottwist: ze zijn weer samen. love deze drama.

4 likes

Echt?? Hoe weet je dat?

4 likes

Haar laatste story

7 likes

Oh jeetje ik zie het. Ongelofelijk die man was zo een creep en de dingen die ze postte deden doen overkomen alsof ze inderdaad door hem werd gemanipuleerd en nu is ze terug bij hem. Wat een raar leven heeft zij, haar breuk met Joe heeft haar denk ik getraumatiseerd.

9 likes

Zag haar ook al constant reageren op Debby vd Zande, ze weet zelfs van Debs Hollandse ovenschotel een link te maken naar Italië :joy:

6 likes

Ik ben nu heel benieuwd wie dit is? De reactie onder Elise’s post is helaas weer verwijderd…

Edit: de overal op reageerder bedoel ik dan

1 like

Momentsbylinsey.

De reactie staat er nog wel overigens, is in de voorlaatate reel

6 likes

Ze had onder die nieuwe post van Elise weeeer uitgebreid gereageerd met haar eigen moderne huis in Italie😭 maar die reactie is nu weg zie ik.

5 likes

Hahaha ook echt nick el son vibes hiervan

17 likes

Ik kan bij haar alleen maar altijd denken dat ze lekker offline moet gaan. Maar goed, dat denk ik wel bij meer influencers.

2 likes

Zo en Anna is van Spanje weer even naar NL gevlogen om Italiaans te eten bij haar vriend en nu weer naar Griekenland (waarom verbaast dit mij überhaupt nog) 🫠

7 likes