Die het gelijk weer op zichzelf betrektš
De laatste tijd stond vaak in de reacties onder de vlog dat Myron zwanger zou zijn.
Vind het ook vreemd dat het onder hun aankondiging lijkt alsof bijvoorbeeld Chahid (dutchperformante) en zijn vrouw het nog niet helemaal wisten, terwijl ze volgens mij bevriend zijn.
Beige Knol of Witty Knol. De manege is er niks bij
Jeeeeetje
Nu al zin in vieze handjes en vingerverf overal
Maar leuk voor ze
Weetnie
Zo klaar met haar en volg haar niet eens. Ik weet alles van een kinderwens die lang niet in vervulling is gegaan, maar een aankondiging publiekelijk op je zelf te betrekken⦠echt wauw
En i.c.m. hun witte interieur
Hahahaha ik hoop dat ze hun kind iets van stormy of bliksem ofzo noemen.
Bliksem knol
Jij betrekt het nu ook weer op jezelf
Ik had ook niet verwacht dat ze nu al een kind zouden krijgen. Myron is ook wel echt een verzorgend type en ze zijn altijd zo met kinderen bezig, dus wist wel dat ze een keer een kind zouden krijgen. Maar nu, dat totaal nietā¦voelt beetje random ergens. Dacht dat ze nog heel veel dingen wilden doen eerst en misschien trouwen (zag ik ze wel voor aan), maar wel superleuk voor ze
Ja guilty
Wordt ws echt de meest basic naam ooit, past mooi bij beige of wit
Het is hip om ājongā kinderen te krijgen (ze is ook geen tiener meer)
Hoezo kijken jullie überhaupt Enzo Knol?
- Doe ik niet
- Doe ik want vind ik leuk en ben 27+
- Doe ik want vind ik leuk en ben een kind
0 stemmers
Ik ga stuk, zag een tiktok van Bram voorbijkomen en iedereen reageert eronder āJe lijkt op Korthom maar 10 jaar ouderā en hij trekt het niet
Hhahaha jaa en ook " Dat haar lijkt gefotoshopt" normaal scrol ik heel snel langs ads maar bij die kijk ik graag de comments.
Schaam me er wel voor maar ik vind zijn vlogs leuk om te kijken ja, irritaties en al
Het blijft een soort Macdonalds logo, dat haar.