Het influencertopic #23

Denk dat in hun geval dat ze het bijna aan niemand hebben vertelt, dat lekt zo uit toch

2 likes

Ja valt me ook op dat het tegenwoordig ‘hipper’ lijkt. Weet niet of het perceptie is of ook echt zo is.
Of dat is alleen zo in influencer-land.
En net als andere maatschappelijke ontwikkelingen missh ook iets wat om de zoveel jaar wel hip is en dan weer niet? Geen idee

10 likes

Je kan je vrienden toch best vlak voordat zoiets online komt op de hoogte stellen?

2 likes

Ik vraag me ook af hoe lang ze het zelf al weten en hoe ver ze is. Eind september/begin oktober ging ze nog in allemaal attracties in een pretpark. Vlak daarna werd die (camper)reis heel abrupt afgebroken.

3 likes

Sowieso meningen over vrouwen en zwangerschap, gaat echt werkelijk niemand iets aan. Blijf me er over verbazen dat mensen met hun tips, adviezen en “bezorgdheden” komen opdraven.
Wees gewoon blij voor ze, meer hoef je niet te doen.

17 likes

Of die twee namen gecombineerd, Betty.

Betty-White?

3 likes

Als iemand zijn leven deelt in vlogs, zie je wel een beetje wat voor persoon diegene is. Is natuurlijk ook maar iets dat mij opvalt dus betekent niet dat het zo is. Het is alleen maar positief bedoeld hoor. Maar kijk veel vlogs van ze en ze hadden een keer gezegd dat ze nog wilden wachten met kinderen, nog veel wilden reizen etc.

3 likes

Nee, vooral bij Enzo niet. Je kijkt naar een show en hun priveleven krijg je niks van mee.

5 likes

Heb het ook niet over hun privĂ©leven maar over hoe zij zijn qua persoonlijkheid. Ik bedoel het niet diep. Wat ik creepy vond waren al die honderden comments elke vlog met mensen die vragen “wanneer krijgen jullie een baby”, etc etc, dat was echt kapot raar. Moeten ze helemaal zelf weten natuurlijk

4 likes

Het zou me ook niks verbazen als ze straks stoppen met vloggen eigenlijk

5 likes

We gaan weer terug in de tijd, zelfde als tradewives en cottagecore.

7 likes

Ja ik dacht eens ergens te hebben gelezen dat er een babyboom komt na oorlogen, crises etc dus of het met Corona ook te maken heeft?
En of dit te herleiden is naar voortplantingsbehoefte?

6 likes

Dat denk ik ook ja

2 likes

Ik denk dat het perceptie is. De statistieken van het CBS laten geen dalende trend in leeftijd zien. Ik snap wel waar die indruk vandaan komt, maar ik denk dat het misschien eerder influencers/publieke figuren zijn die jong(er) aan kinderen beginnen dan gemiddeld.

16 likes

Wauwww echt niet verwacht! Net een klein jaartje in dat huis waar geen ruimte ontworpen is voor gezinsuitbreiding :rofl: Nou ja, een kind kan natuurlijk de eerste paar jaar ook bij de ouders slapen maar toch. :wink:

Heeel leuk voor ze en ik ben benieuwd naar de bekendmaking in de vlog zeg maar.

En :fu: naar de mensen die altijd zeuren “wie kijkt er nou naar Enzo” :roll_eyes:

6 likes

Die ene ruimte tussen de trap van de kelder en de waskamer zou toch een kinderkamer worden? Volgens mij zeiden ze dat een keer aan het begin toen ze er woonden.

Wel erg praktisch, met een glazen deur. :sweat_smile: Misschien dat ze het daarom nu mat laten maken.

3 likes

:kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

Het is ook een beetje triest maar u do u meit

37 likes

Ja echt he, eigenlijk moet ik me niet zo schamen, ze zijn gewoon entertainend en leuke mensen

7 likes

Ik kijk dat niet maar klinkt als een bezemkast
?

16 likes