Het influencertopic #23

Haha wat moet ik me voorstellen bij een troeperige bloemetjesjurk? Echt een grappige omschrijving :laughing:

4 likes

46 kledingstukken per jaar :scream::scream::scream:

4 likes

46? Dus gemiddeld vier nieuwe dingen per maand? Wordt hier ook tweedehands onder gerekend?

4 likes

50 zelfs! Wel inclusief sokken en ondergoed (niet dat dat het beter maakt)

Ik ben niet verbaasd, als je alleen al ziet wat mensen hier op het forum aan meuk kopen

10 likes

Hahaha dat filmpje op de filmpje met de Manifest influencers op de Insta van @sjamadriaan. Ik kan het niet aan.

Messiascomplex is echt het goede woord.

48 likes

Ik vind dit aan de ene kant als heel veel klinken, maar wat reken je er allemaal onder? Als je ook sokken, ondergoed, hemdjes, schoenen, sportkleding etc. eronder rekent dan vrees ik dat je er sneller aan komt dan je denkt. Als ik zelf nadenk heb ik tot nu toe dit jaar gekocht: 2 witte t-shirts, shirtje, 2 truien, vest, 2 broeken, sportbroekje, sportshirt, twee paar sportsokken, 2x 5 paar sokken, 1 blazer, 2 gilets, sportlegging, 2 skipully’s en 1 paar skisokken. Dan zit ik al op 21 stuks en we zijn nog niet halverwege het jaar.

Eigenlijk waren hiervan alleen het vest, 2 gilets en 1 broek geen 1 op 1 vervanging of echt noodzakelijke aankopen. De rest heb ik dus allemaal gekocht omdat bijv. sokken versleten waren, shirtjes gele oksels hadden, blazer een zweetgeurtje had wat er niet meer uit ging, sportlegging dunne plekken kreeg, benodigdheden voor een nieuwe sport etc. En als ik vooruit kijk dan steekt m’n beugel uit mn favoriete bh dus zal ik die binnenkort opnieuw kopen en heeft vrijwel al m’n ondergoed z’n beste tijd ook wel gehad, dus zal ik daar dan ook nog wat van aanschaffen.

Ik zie mezelf niet als een hele bewuste consument, maar ook niet als iemand die ongebreideld fast fashion koopt, maar ik ben dus ook al aardig op weg om die 46 stuks per jaar te halen. Dus ja, na deze analyse van mezelf kan ik me eigenlijk wel voorstellen dat de gemiddelde consument hierop uit komt.

22 likes

Die gast rechtsonder (weet even niet meer hoe hij heet) had echt geen zin in liedje zingen :joy:

10 likes

Het is inderdaad grappig om op 1 persoon in te zoomen :joy::joy: Ook de mensen zonder ritme (Sanny, I’m talking about you
)

7 likes

Een aantal van die influencers die er tussen zitten lijken zich er wel voor te schamen. Maar ja
 dan moet je er ook maar niet tussen gaan zitten

5 likes

Jasper! Die is van Streetlab en FOMO show.

Die zal flink geroast gaan worden door zijn collega’s :joy:

10 likes

Ik hoop ook dat het uitgebreid in die podcast komt en dat Tobi m even op z’n plek zet :joy:

16 likes

ik ben echt onder de indruk van die 6? blonde vrouwen die er allemaal identiek uitzien

7 likes

Dat doen ze in de podcast gelukkig al regelmatig

6 likes

Ohja! Had niet verwacht dat hij deze kant op zou gaan :sweat_smile:

5 likes

Hij is al een tijdje zo helaas :frowning:

8 likes

Het doet me ook denken aan zo’n familie fotoshoot met dresscode ‘denim’ zodat er :sparkles:eenheid​:sparkles: in de foto is.

33 likes

Leontine Borsato staat er ook tussen zie ik. Is zij tegenwoordig ook spiritueel influencer?

3 likes

Huh maar wat doet die daar tussen dan? Of zou dit een of andere challenge van hem zijn.

3 likes

Nee die is zelf tegenwoordig gewoon ook behoorlijk spiriwiri.

3 likes

Ugh maar gelukkig niet spiriwiri genoeg om uit volle borst mee te zingen

9 likes