Het influencertopic #23

Ik schrok en dacht dat het een kind was, maar het is een hond. Ook verdrietig natuurlijk.

17 likes

Ja dat zeg ik toch niet? Natuurlijk vlogt hij door maar aangezien hij voor onbepaalde tijd ze nog niet zou uploaden dacht ik dat ze echt even offline zouden gaan voor hun rust. Maar toch niet :crazy_face:

5 likes

Het gaat ook maar door hè.

Deze mensen hebben echt een messiascomplex :upside_down_face:

42 likes

Echt? Niemand heeft met mij of op een story de precieze tijden van een voeding gedeeld eigenlijk😅 maar dat ligt aan mij dan, ik vind het echt bizar en zeker als je van die gekke volgers hebt die een fan account voor je baby maken

4 likes

Ze zijn ook even offline gegaan (wel maar 2 weken maar voor hun veel volgensmij)

4 likes

Heerlijk ook dat ze zo’n story over zichzelf volledig omarmt, ik zou sterven van schaamte als iemand dit over mij op instagram postte

19 likes

En dan lekker met Giel ‘Gekkie’ Beelen op de cover mogen, ben er maar trots op

6 likes

Oh ja ik zie heel veel moeders dat doen. Story’s, of posts, hoelaat haar kind kwam voor een voeding. Soms ook over poepluiers. :blush:

2 likes

Maar ze heeft het precies 1x gedaan, en meer om aan te geven dat ze voor het eerst een goede nacht had gemaakt en de baby ook.

3 likes

Dat is ook bizar.
Waarom zou iemand buiten de ouders/misschien heeeeel erg dichte familie moeten weten hoe laat een baby eet?

24 likes

De wereld zakte letterlijk onder haar voeten vandaan? Had verwacht dat een sinkhole in een keuken, zeker bij een Z-list BN’er, toch wel in het nieuws zou zijn geweest, gek.

10 likes

Volgens mij bedoelt @Spaarlamp dat veel moeders de voedingen van hun baby’s bijhouden, maar niet persé dat zij het met jan en alleman delen via social media.

3 likes

Ik deel ook niet met jan en alleman wat ik elke dag doe of eet. Influencers wel.

Bij pasgeboren baby’s is het bijhouden van de voedingen heel normaal. Vanalles en nogwat delen is bij influencers heel normaal.

1 like

Ja precies, zie de noodzaak niet om het te delen. Net als Annemerel die iets deelt over een poepluier, doe gewoon ff normaal. Deel dat met je partner maar niet met je 32k volgers.

4 likes

Ik verwachte echt dat we ook een foto van de luier te zien gekregen :nauseated_face: gelukkig bleef dat nog net bespaard…

2 likes

Wat leuk dit, ongenegeerd roddelen over influencers hahaha :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik stuitte toevallig op deze site… Kende het helemaal niet! Voor mijn beeldvorming - Wat is hier de gemiddelde leeftijd?

• 20-30
  • 30-40
  • 40-50
  • 60+

0 stemmers

11 likes

…juist ja

13 likes

Oh echt, lezen ze dit :joy: hahaha nee ik zeker niet. Een normale burger uit t Noorden!

6 likes

sorry je mag alleen meeposten als je al met pensioen bent

30 likes

Mij niet, ik heb me de vorige bingo misdragen door bingo te roepen terwijl ik helemaal geen bingo had hihihi! Nou mag ik 3 weken niet mee doen van moderator Ans

30 likes