Het influencertopic #23

Ik dacht even dat rechts, 2e rij HenkJan Smits stond​:joy::joy::joy:

8 likes

Mijn vriend heeft ook zo’n familieshoot van toen hij nog een puisterige puber was en het zijn echt mijn favoriete foto’s. Het ongemak druipt van zijn gezicht af

8 likes

Ik geloof dus echt niet dat zij een miljoenen bedrijf heeft. Ik denk dat vrijwel al die coaches liegen over hun geld. Ook die Suz van Veracamilla.

46 likes

Same. Ik geloof er echt he-le-maal niks van. Dan zijn zóveel mensen ineens miljonair.

8 likes

Widiya is ook van de partij?

4 likes

En een miljoenenbedrijf runnen lijkt me ook nog wel een verschil met daadwerkelijk een miljonair zijn :crazy_face: Ze kan wel roepen dat haar bedrijf zoveel “waard” is maar dat zegt ook helemaal niks denk ik.

5 likes

Een miljoenenbedrijf in die industrie is makkelijker dan het lijkt. Gaat een geld in om niet normaal, en ze werken allemaal voor elkaar dus dat is lekker voor de cashflow.
Wat er daadwerkelijk winst is dat hoor je nooit maar qua omzet geloof ik het direct.

6 likes

Soort ‘Fake it till you make it’

5 likes

Ja echt lekker mlm’end door het leven gaan. De ene coacht coach de andere coacht die de volgende weer coacht. Echt de lamme leidt de blinde.

6 likes

Sarah Rebecca deelt altijd zulke privé situaties (van vaak haar kinderen) op ig. Nu ook weer met dat stoppen met borstvoeding. Vind dus vooral het delen van dat filmpje prive voor haar kind, niet het voeden zelf natuurlijk

2 likes

Duurde niet lang

11 likes

Maar zo naïef ook. Er zijn talloze pagina’s waar zij en enzo verheerlijkd worden. Natuurlijk gaan ze die ook van je kind maken.

25 likes

Dat hij dit nog vraagt joh. Dat is dweilen met de kraan open en een teken dat ze direct moeten stoppen met content van hun kind plaatsen.

“We genieten enorm van de posts fan-accounts.” Wat een onzin :joy:

59 likes

Het eerste wat ik dacht is stop gewoon t het delen van je kind. Dit is idd dweilen met de kraan open

48 likes

Ja, ik had het wel anders ingeschat van ze eigenlijk. In die video benoemen ze wel dat ze niet op de foto willen met fans als de baby erbij is en geen familievloggers willen worden.

2 likes

Omdat dit forum daarvoor is

10 likes

Gaat het?

8 likes

En nog in het verkeerde topic ook! Sarah Rebecca hoort in Mommybloggers

4 likes

Hebben ze niet ook een wat jongere doelgroep?
En de toon daarom redelijk ‘lief’ nog is (hoe ik het lees), terwijl iemand met meer volwassen volgers er misschien harder in zou gaan tegenover diens following?

Begrijp me niet verkeerd: het is niet normaal om met fotos/namen aan de haal te gaan en fan accounts aan te maken, of je nou kind puber jong volwassenen, boomer of 99+ bent, gewoon niet doen. (Net als fotos van kind zonder toestemming posten overigens maar dat lijkt me hier wel de consensus).

5 likes

Ach ik had wel wat traantjes bij de video van Bonny😢. Het is zo verdrietig als je je huisdier moet laten gaan

16 likes