Wel heel bizar om zo’n filmpje te plaatsen, toch. 10 minuten huilen in de camera. Dat staat los van dat het verdrietig is.
Ik vind het als niet-influencer zo onvoorstelbaar dat je zulke emotionele dingen deelt. Ze zal vast wel dingen privé houden, maar waarschijnlijk echt weinig
Ik heb die video net gekeken, heb echt keihard zitten snikken. Zo zielig voor dat beestje, en dan die compilatie van beelden op het einde Vond het echt een cool beest altijd in haar vlogs, altijd voor de camera langslopen en keihard miauwen.
Annemerel die klaagt dat opruimen onbegonnen werk is omdat de kinderen geen eigen slaapkamer hebben en al hun speelgoed de woonkamer overneemt. Ze wonen in een huis met 3 slaapkamers?!?
Maar nee, ze kiest er liever voor om apart te slapen van haar man zodat beide kinderen met papa of mama in bed kan slapen en de derde slaapkamer is waarschijnlijk nu een rommelhok volgestouwd met troep.
Ja ik zag het net ook, maar jezus ruim je huis gewoon op een logische manier op. Zou echt gillend gek worden daar.
Ook wel bijzonder dat ze klaagt over het gebrek aan ruimte, terwijl ze een eengezinswoning hebben ingeruild voor een appartement.
Maar daar was het ook altijd rommelig kan ik me herinneren, nog voordat de kinderen er waren.
Enzo had in zijn video met de aankondiging van de geboorte van hun kind ook een heel verhaal met als conclusie dat hij niet op de foto wilde gaan als hij samen met het kind op stap was. Alleen wel, maar als gezin niet en of zijn fans dat alsjeblieft wilde respecteren. En dat ze bewust besloten hadden wél het gezichtje te delen, want zijn hele leven filmde hij al dus ook dit was daar onderdeel van, máár zij zouden geen familievloggers worden alleen het kind was uiteraard wel onderdeel van de vlogs 🫠 En dat hij hoopte dat zijn volgers het allemaal zouden begrijpen en dat hij ook niet vervelend wilde overkomen en bladiebla.
Echt wat doe je jezelf allemaal aan.
ja zat ook al te kijken. Zo krijg je er echt alleen maar meer problemen mee.
Mascha had er toch ook voor gekozen om geen foto’s te nemen met mensen waar haar dochter bij is? Heb echt wel het idee dat als die kleine van enzo wat ouder is, ze hem ook anders in beeld gaan doen. Ze geven ook aan dat het voor hun ook zoeken is naar balans, ze doen het tenslotte voor het eerst, dus vind wel dat mensen niet zo hard moeten zijn gelijk. Wie weet zie je over 3 maanden niks meer van dat kind terug in die vlogs.
Haar huis / kamer was before Tuurtje en de kids altijd al een rommeltje toch?
Wat dat betreft vind ik mascha wel echt consequent hierin.
Wat een nachtmerrie. Die lastige kinderen, niet slapen en dan in zo’n bende moeten zitten de hele dag. Je zou me kunnen opnemen na 1 week
Als ik dit allemaal hoor denk ik echt neem lekker een normale baan. Snap niet waarom je jezelf en je familie hier aan wilt blootstellen.
Echt verschrikkelijk! Ik zou gillend gek worden daar. Ik snap dat je niet constant achter je kinderen aan gaat opruimen, maar hoezo is elke kamer een zooi? Die kinderen slapen toch ook weleens? ‘S’avonds bijvoorbeeld. Kan je mooi even opruimen.
Zal het vast ook niet al te schoon zijn daar. Daar kan je moeilijk omheen stofzuigen
Geloof dat ze ook nog de hele avond bezig zijn met de kinderen in bed krijgen, dus vrees dat er weinig van die tijd is. Wel heftig lijkt me, maar knap dat ze het vol houdt
En dan nog al die tandproblemen die zij heeft. Vreselijk leven.
Je kan ook moelijk zeggen: ABC ik kap er mee hé
Ik heb vooral het idee dat ze daar ook altijd met de gordijnen dicht zitten en daar wordt je huis meteen ook zo’n somber hol van overdag?
Zoveel vragen, maar vooral: sportmaillot???