Want zo zijn wijjjjjj
Nee die twee samen kan ik ook niet aan. Dat zullen allemaal zeikvlogs worden
ja ik vind het ook zo jammer want love bonnies vlogs maar ik vind bram echt onuitstaanbaar
Wow 3 weken met een vriend op vakantie zou echt mijn nachtmerrie zijn
Vita verlangde altijd zooooooo naar een bakfiets, maar niet zo erg dat ze er zelf een zou kopen
Snap ik gezien wat die krengen kosten
Ja ach dat is voor Vita waarschijnlijk wisselgeld maar toch is het voordeliger om te wachten op de spon-deal waarvan je wist dat ie zou komen
Huh, waarom? Ligt er toch een beetje aan welke vriend?
Haha ik spoel Bram ook altijd door, kan ik echt niet aanzien.
Snap ook niet waarom ze die van Elise niet gebruikt? Die staat te verstoffen in de schuur
Maargoed ik ben wel mega jaloers
Nou, en een nieuwe bakfiets en er betaald voor krijgen? Ik snap het wel.
Maar zou ze naast die bakfiets ook nog betaald krijgen?
Ja het voelt wel een beetje oneerlijk dat influencers zulke grote dingen gratis krijgen, terwijl de gemiddelde daar flink voor moet sparen. Vind ik ook van de Artipoppe draagzakken
Oh nee in mijn geval niet, vind 3 weken sowieso te lang voor een vakantie maar ik vind echt geen een vriend leuk genoeg om langer dan een weekend mee weg te gaan
Het leven is oneerlijk.
Wat dacht je van een verbouwing en alle materialen daarbij. Zonder een home influencer te zijn…
Tja en rijksambtenaren krijgen korting op hun studieschuld, en leraren hebben veel weken vakantie, en dierenartsassistenten mogen met puppy’s knuffelen. Elke baan heeft z’n nadelen en z’n voordelen
Iedereen is zo jaloers maar houdt die influencers zelf in stand door ze allemaal te volgen en te liken
Jullie gunnen het ze allemaal zelf hè
Je kan ze ook gewoon niet volgen. Vind al die influencers sws een belachelijk concept.
Daar ben ik mee eens. Zolang je hun liket of volgt zullen ze inkomsten blijven hebben. Ik heb er al heel wat van m’n lijstje afgehaald.
🥹🥹🥹
De secundaire arbeidsvoorwaarden die er echt toe doen.