Het influencertopic #23

Ben jij willemijn? :joy:

26 likes

Oh ik ging ff kijken en had alleen de eerste paar minuten van die vlog gekeken. Ff afgekeken, en ja ik zie het wel eigenlijk. Ook wel apart dat zij ineens in beeld komt, ik vind dat niks voor Bonnie, die legt altijd wel uit waar ze mensen van kent ofzo?
Ik dacht trouwens eerst dat het om Wil van tien ging, was al helemaal verbaasd omdat ik die zo niet bij elkaar vind passen als vriendinnen :laughing::laughing:

29 likes

Gewoon afwachten of deze nieuwe hechte vriendschap na veelvuldig op social media te zijn verschenen opeens van het podium verdwijnt, en dan kun je je conclusies wel trekken denk ik :nerd_face:

5 likes

Nou het is juist opvallend dat het niét op social media verschijnt haha, maar good for her toch. Laat die meid.

4 likes

De “intieme klik” wat in de comments wordt benoemd?
Ja ik zie 2 mensen die wel closer zijn maar missh kennen ze elkaar van vroeger of werk? Of heb ik geen voelsprieten voor. Wel waar dat Bonnie meestal de nieuw gezichten kort introduceert

3 likes

Haha ja nee eens hoor. Ik vond het wel grappig dat laatst iemand hier zei dat ze het idee hadden dat Bonnie wel alles van dr leven laat zien, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo en sommige dingen houdt ze (logischerwijs) ook privé

1 like

Ja ik weet niet, ik vind Bonnie een beetje giechelig of wat ongemakkelijk ofzo, en een beetje hoe ze elkaar aankijken. Kan het ook niet goed onder woorden brengen.

6 likes

Haha volgens mij is het heel duidelijk een date en wil ze ook graag dat mensen het oppikken

5 likes

Ik dacht het ook ja, nouja we horen het wel toch. Volgens mij toen ze voor het eerst met Pieteke ging afspreken in de vlog heeft ze volgens mij ook niet echt uitgelegd wie dat was/waar ze haar van kende, toen dacht ik ook ff dat het een date was.

5 likes

Ik dachdat het hier over wilvantien ging

Net even gekeken maar toch een andere Willemijn. Maar ja ik voel ook wel een soort ongemak en geflirt tussen de twee, dus snap wel wat hier gezegd wordt.

1 like

Ik zie het alleen vanuit haar omdat ze steeds haar lippen likt :woozy_face:

2 likes

Ben ik de enige voor wie het voelt als een disclaimer voor party pics?

23 likes

Dit heb je bedacht toch? Toch?!

9 likes

Haar derde alinea is precies het intro liedje van de Verhulstjes.

13 likes

Haha ja 100%. Alvast even indekken voor alle ‘waarom ga je feesten als je een burn out hebt’ reacties

25 likes

God ik kan niet wachten

2 likes

‘Waar niks moet en niksen mag’ Wat poĂ«tisch!

3 likes

heb nu meteen deze in m’n hoofd

(dit is uit een Boer Zoekt Vrouw aflevering :stuck_out_tongue: )

24 likes

Hahaha nee is een echte naam (de bassist van Froukje)

3 likes

Ik dacht leuk, Bonnie vlogt dagelijks in mei!
Gaat ze nu 3 weken met Bram naar Griekenland
. Dus vanaf die vlogs stop ik maar met kijken want vind die 2 samen echt niet te doen om naar te kijken :scream:

22 likes