Omdat ik net beide vlogs heb gekeken, wat lijkt je KUTTER?
- Een week met Mas en Greg naar Disney
- Een week met Bon en Bram naar Zakynthos
0 stemmers
Omdat ik net beide vlogs heb gekeken, wat lijkt je KUTTER?
0 stemmers
Mascha eb Gregor zijn niet zuinig
Ik zou het allebei niet willen maar volgens mij is er met Mas en Greg gewoon geen ontsnappen aan (aan hen) naast dat je ook nog een week in een hysterische Disney wereld en hysterisch huis zit en hysterisch land
En bij Bram en Bonnie kom je sowieso wel weg met uren in stilte lezen aan het zwembad
Maar dan moet je wel je kaassouffle delen
Het blijft kiezen uit twee kwaden, dat gezeik van Bram hoef ik ook niet
Dit was ook mijn overweging, haha. Bij de Foefs staat iedereen constant aan en dat trek ik niet
Ik vind dat je veel over de foefjes kan zeggen, maar volgens mij is het prima om naar ze toe te gaan in de VS. Beetje bbq’en, bij het zwembad chillen, keer naar Disney, winkelen, overdag dutten. Lijken me geen mensen die moeilijk doen als je ff je eigen plan trekt. En denk idd dat ze heel gul en gastvrij zijn.
Met Bon en Bram kan ik tenminste lekker eten, zwemmen, chillen in een mooie omgeving en sowieso Griekenland is +100 punten. Met mas en Greg naar Disney raak ik echt dood nerveus van
Lijkt me echt de hel.
Heb je die ene sushi mukbang nooit gezien?
Haha Bonnie had Nick er wel van beticht dat 'ie te veel wc-papier had gebruikt want daardoor moest de poepemmer eerder verwisselt worden
Op vakantie met Mascha en Gregor lijkt me heerlijk. Alles kan, niets is te duur, hele dag snacken en als een kind zo blij in Disney.
Elke dag tips en tops bedenken voor elkaar en niet zoveel mogen poepen als ik zelf wil? Nein danke.
Dit inderdaad, echt eens even helemaal terug zorgeloos zijn lijkt me dat. Zou me met Bram en Bonnie ook vermaken denk ik, maar ik denk dat Mascha en Gregor hun enthousiasme echt aanstekelijk is En zoals iemand al zei, volgens mij zijn ze heel gastvrij en voel je je meteen welkom.
Ik geniet echt van die vakantievlogs van Bonnie en Bram, zo chill en gewoon genieten/tijd vergeten. Komt ook omdat Bram zoveel tijd stopt in de edit en het beeldmateriaal. Neemt je wel helemaal mee in die vibe van het eiland.
Ahha echt? Pffff ik ben echt heel lang geleden al afgehaakt op Bonnie omdat ik die Bram echt verschrikkelijk irritant vind en hij echt teeeeering veel voorkomt in haar content 🫤
Ik zou echt 10x liever met 2 disney adults door zo’n park heen banjeren, dan met B&B tussen die gore katten te zitten en hun saaie tip & tops met niet aangesloten mini microfoontje aan te horen. En dan Bonnie die een halve cocktail en een zuunig schaaltje chips met je deelt en met die suffe strik op de foto moet. No thanks!
En Bonnie die Bram de hele tijd poesje noemt
Nee foefje klinkt lekker
Ik zou nog liever in de stapelbedden met Cynthia liggen dan met Bonnie te moeten optrekken.