Het influencertopic #23

Nohhhh zij is mn favo YouTuber en motivator :sob: oh mijn god ik heb echt een kutdag en kan dit er niet bij hebben :joy:

1 like

Nou nee hoor, laten we dat vooral niet doen met iemand die zoveel koopt in een halve dag als een normaal mens in zn hele leven en die keer dat ze een Surinaamse juffrouw speelde incl accent en lippen raar tuiten en het toen heeeeeeeeel belachelijk vond dat mensen dat heel raar en racistisch gedrag vonden

4 likes

ooh jammer. Ik vind haar videos vaak erg leuk. Zeker de videos waar ze vanuit wetenschappelijke hoek naar dingen kijkt. Bij heel veel youtubers is “onderzoek doen” een beetje googlen, maar zij ging overal echt diep op in, het is wel duidelijk dat ze echt weet waar ze het over heeft.

5 likes

Precies mijn gedachte, volgens mij bestaan die helemaal niet haha

3 likes

Ik heb het al eerder verteld, maar ik heb vroeger zakelijk met haar samen gewerkt (ze produceerde zelf vegan kaas dat ook bij ekoplaza werd verkocht) en ze bestaan zeker! :stuck_out_tongue: Ze is lang getrouwd geweest met een vrouw en na de scheiding is ze met die filmpjes begonnen. Ik vond haar toen gewoon altijd normaal!

8 likes

Heeft Pieter Valley zijn parodie op een specifiek filmpje gebaseerd of de gehele feed van dit fenomeen?

4 likes

Kennen jullie jelling brands, die troela uit Urk.
Ik zie nu een TikTok van haar dat ze 25000 euro bij Hermes heeft uitgegeven in de hoop dat ze een tas kreeg ‘aangeboden’

Waarom zou je al dat geld uit willen geven voor een lelleke birkin/kelly bag? Ik geloof mensen die die tas echt mooi vinden ook gewoon niet. Ik zie een oma uit de jaren 80 er mee lopen, verder niemand

Ze heeft het ook over strenge regels in de winkels, echt WHYYYY. Ik begrijp het niet

10 likes

Ik heb haar geblokkeerd want vond haar zo irritant. Ik hou ook echt wel van (luxe) spullen en shoppen maar bij haar is dat het enige wat ze doet lijkt wel. Met kerst ook zo’n bizarre berg Hermes pakketten. Ze koopt om het kopen ofzo. Zodat ze uiteindelijk een Birkin “mag” kopen denk ik? Het gaat in ieder geval echt helemaal nergens over en kan me haast niet voorstellen dat ze alles daadwerkelijk mooi vind en het zelf nog leuk vind elke keer daar weer heen te gaan haha

5 likes

Ja dus je koopt dus eigenlijk eerst voor 25000 aan lelijke shit die je niet wil hebben zodat je nog 50K voor een birkin kan neerleggen

6 likes

Zoiets inderdaad ja echt bizar hahah maar hé dan kan je wel zeggen dat je een echte Birkin hebt😂

Ze heeft sws geld zat want ze had ook een McClaren ofzo die haar ex in de prak had gereden.
Maar dan nog wat moet je met al die spullen

4 likes

Mocht dit fenomeen nieuw voor je zijn dan wil ik je graag dit filmpje aanbevelen want dit is genieten.

12 likes

Ik kwam nog een TikTok tegen (get ready with me in een hotelkamer aan de Sjampselisee)
Dat de verkopers daar je dus leuk moeten vinden om je mee te nemen naar het magazijn? En dat ze dus bij verschillende verkopers vanalles koopt in de hoop dat ze haar leuk vinden en een band kunnen opbouwen? Migado, wat triest.

6 likes

Haha wft ik zie dit in de comments :rofl:

30 likes

Ik ken haar niet maar zie dat ze 23 is? Hoe kan dit?

4 likes

Cash Cow kanalen op YouTube gestart, flink mee verdiend en nu geeft ze tering dure cursussen om je eigen kanaal te starten :dollar:

6 likes

De (de)lululemon jas van Mascha van 680 euro is opeens echt een koopje!

Ja echt bizar wat die vrouw allemaal uitgeeft.

4 likes

En bij zo’n winkel als Hermes kijken ze natuurlijk dwars door zo’n type vrouw heen :smiling_face_with_tear:. Niet dat ik die houding nou zo geweldig vindt (elitair), maar toch.

8 likes

Ik interpreteerde het als hoe kan ze 23 zijn maar veel ouder lijken.

2 likes

Zelfde botox/ingrepen als 80% van al dat soort influencers?

6 likes

Ja had ook gekund. Was nu gedoeld op oa >25000e aan spullen kopen omdat je dan hopelijk een tas ‘krijgt’. Koekoek.

4 likes