Dit inderdaad, echt eens even helemaal terug zorgeloos zijn lijkt me dat. Zou me met Bram en Bonnie ook vermaken denk ik, maar ik denk dat Mascha en Gregor hun enthousiasme echt aanstekelijk is En zoals iemand al zei, volgens mij zijn ze heel gastvrij en voel je je meteen welkom.
Ik geniet echt van die vakantievlogs van Bonnie en Bram, zo chill en gewoon genieten/tijd vergeten. Komt ook omdat Bram zoveel tijd stopt in de edit en het beeldmateriaal. Neemt je wel helemaal mee in die vibe van het eiland.
Ahha echt? Pffff ik ben echt heel lang geleden al afgehaakt op Bonnie omdat ik die Bram echt verschrikkelijk irritant vind en hij echt teeeeering veel voorkomt in haar content 🫤
Ik zou echt 10x liever met 2 disney adults door zo’n park heen banjeren, dan met B&B tussen die gore katten te zitten en hun saaie tip & tops met niet aangesloten mini microfoontje aan te horen. En dan Bonnie die een halve cocktail en een zuunig schaaltje chips met je deelt en met die suffe strik op de foto moet. No thanks!
En Bonnie die Bram de hele tijd poesje noemt
Nee foefje klinkt lekker
Ik zou nog liever in de stapelbedden met Cynthia liggen dan met Bonnie te moeten optrekken.
Ik reis nog liever af naar Nigeria met Sharelotte dan dat ik tussen de katten met pus-ogen moet zitten met B&B.
Jullie zijn allemaal knetter
Ik ga nog liever met Aranka mee op een tegenvallende reis met slecht weer, dan tijd te moeten spenderen met die Bram.
Ik eindelijk overstag om ergens te bestellen met een influencer kortingscode…
40ct korting
Ik denk ook dat Bonnie snel vol zit en dan de hele tijd kan roepen “omg, hoe kún je zó veel eten. Waar láát je het?!” En met de foefs kun je lekker de hele dag troep vretten.
Haha ja dit idd. Ik vreet een zak chips in 1x op, dan hoef ik niet te hore “nou hier doe ik wel een wéééék mee”! Of dat je dan 4 voorgerechten moet delen en dan eigenlijk te weinig hebt. En geen toetje willen.
Laat mij maar taco bell bunkeren met de foefs😝
@Blush wel heel benieuwd nu wat je kocht dan? 40ct is wel triest haha
Wilde bij Koro Matcha bestellen! Had iets van 30€ in m’n mandje.
hahaha weet je nog welke vlog k wil kijken
ik weet nog dat alwin een keer een dag ging eten zoals teske en toen de hele tijd zat van ‘WOW WAT EET JIJ VEEL OP EEN DAG!!! HET IS ECHT VEEL TE VEEL OMG WOW WAT VEEL’ ik haat dat zoooooooo erg
De eerste en gelijk laatste vlog die ik ooit van Bonnie heb gezien Alsof ze er zelf 2 weken honger om moest lijden want die vriendin had wel 3 bolletjes!!!
Echt een hekel aan zulke mensen. Heb ook een paar van zulke collega’s. Echt hou je bek gewoon over iemand anders eetgewoontes
met wie zou je liever bij een all you can eat zitten
- alwin
- willemijn
0 stemmers
Ugh ja ik ook, zo’n hekel aan! Zitten ze te lunchen met een wrapje met een mini beetje vulling en dan roepen dat ze zoooo vol zitten en niet meer hoeven te avondeten. Doe ff normaal hoor, laat ik in mn holle kies. Of dat ze na 2 stukjes pizza ‘helemaal vol’ zitten.
Ik roep nu telkens dat we niet meer aan eetshaming doen, rot op zeg.
Zie net weer een nieuwe TikTok van Sharelotte maar de dingen die zij noemt zijn toch precies van die standaard flirtpraatjes eigenlijk om iemand mee in te pakken. Of het ligt aan mij hahah. Ze heeft al zo veel geleerd zegt ze. Ben benieuwd hoe het afloopt hiermee.