Het influencertopic #23

Omg ze tagt hem ook en hij is uit 1994 :joy:

10 likes

Ik ben ook enorm benieuwd, kans is natuurlijk klein dat het echte liefde is.
Zat vandaag toevallig haar site te lezen. Ze schijnt je te kunnen coachen om o.a. van je chronische pijn af te kunnen komen. Ik vind dat als chronische pijn patiĆ«nt altijd zo ā€œbeledigendā€.

21 likes

Ja en ik ben ook wel eens in mooie praatjes getrapt toen ik veel jonger was (niet qua lange afstand etc maar gewoon van die gladde praatjes van jongens) dus snap het ergens wel maar ze loopt wel heel erg hard van stapel. En je zou denken als je ondertussen 30+ bent en zo ā€œindependent womanā€ zoals ze zichzelf ziet dat je daar wel doorheen prikt? En anders na alle waarschuwingen die je krijgt nog wel even gaat nadenken. Maar nee echt totaal doof en blind.

Ook: ā€œthe time we have spent so far and all the lessons I’ve learnt.ā€
Het is net een week of 2 hahah

11 likes

Ja echt zo bijzonder. Ik denk dat ze verliefd wordt op elke man die haar aandacht geeft.

10 likes

Er staat ook al #interracialcouple onder haar videos…
Edit: en hoe kent iedereen deze vrouw eigenlijk!? Ze heeft 3000 volgers ofzo. Had ze ooit een blog?

10 likes

Niet waaaaar? Hahahaha

7 likes

En #longdistancerelationship

Die comments ook eronder van andere vrouwen :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik kreeg steeds haar tiktoks op mijn fyp

7 likes

Ik krijg ook haar TikToks elke keer te zien. Geen idee waarom verder haha maar ik vind het fascinerend

5 likes

Wait z’n TikTok naam is ook echt goodbadguy :skull: :triangular_flag_on_post:

17 likes

:triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:

8 likes

ik vind haar hele mimiek en manier van praten zo verschrikkelijk

ik kan er echt niet naar kijken, word er fysiek naar van

41 likes

Ik liet het gisteren aan mijn partner zien, die vroeg zich ook af waarom ik daarna kon kijken.

4 likes

Ja helemaal geen enkel aspect aan dit verhaal vind ik ā€œgenietenā€

10 likes

Mijn ouders zijn zo, die wegen ook 70 gram pasta per persoon af en hebben dan nog restjes?! En dan inderdaad zo over hun buik wrijven en zeggen dat een toetje er niet meer bij past.

8 likes

31000 toch

5 likes

Daarnaarrrrrrrrrrr

20 likes

Dat scheelt toch maar 4 jaar dan? Of snap ik niet wat je bedoelt nu?

5 likes

Die share lotte bedoelde ik!

2 likes

31k is 31.000

8 likes