Haha ik ging kijken en had ook iets anders verwacht dan deze kringverjaardagplank
Scheurbuik is een keuze he? Als je een level 6 manifestor bent heb je daar geen last van.
Ik ga er niet vanuit dat ze echt zo eet eigenlijk. Is toch gewoon voor de views?
Je weet dat er best een hoop mensen allerlei belachelijke diƫten volgen? Geloof direct dat zij dit ook doet, die is al een hele tijd behoorlijk van t padje af hoor
Ik kan hem niet linken want dan komt mān eigen profiel er bij te staan maar wtf is dat voor advertentie van Vera Camilla op TikTok?
Doel bereikt want er wordt over gepraat, maar waar slaat het op.
Die waarin ze haar haar (erbarmelijk) krult met het blikje frisdrank dat ze adverteert, terwijl het tietzweet op haar jurk de spotlight steelt? Vond dat ook nogal een ervaring om te zien ja.
hahaha ja en dat geklaag over het weer alsof het niet al 2 maanden lang elke dag hetzelfde is
Haha dit herinner ik me nog van een tutorio van serena van vroeger! Was uit een clip van lady gaga ofzo?
(Ik kan de tiktok niet zien want heb geen tiktok (en nee soms werkt dat ja maar deze keer niet) dus weet niet of ze er iets over zegt) maar hier is het filmpje van 14 jaar geleden haha:
Dit was de meest waardeloze TikTok die ze heeft gemaakt de afgelopen tijd. Ik ben heel benieuwd hoeveel ze hier voor gekregen heeft.
En het drinken wat ze promoot is nog goor ook
Ik ben geen fan/volger van haar, maar ik kan me herinneren dat ze diabetes type 1 heeft. Misschien heeft ze geen/minder medicatie nodig omdat ze met dit dieet geen carbs eet?
Koolhydraten
En de blikjes die ze ādrinktā zijn gewoon leeg. Doe er op zān minst water in zodat je een echte slok neemt.
Waarom nemen jullie dit filmpje van Vera zo serieus? Het is toch bedoeld als satire, als grap? Veraās humor, en zoals ze zegt ālekker schijt aan alle opmerkingenā. Good for her!
ja haar diabetes is inderdaad de reden, maar lijkt me niet echt een gezonde (lange termijn) oplossing.
Waar vertelt Kelly over dit dieet? Is dat in een vlog ofzo?
Lijkt me heel ongezond. Dan mis je toch heel veel voedingstoffen en vitamines.
Sowieso zitten in groente toch al weinig koolhydraten. Snap er niks van
Ik zie dat papasjenkie dus weer aan het werk is. Hij was toch volledig in dienst bij haar?
komt soms een bord vlees voorbij in haar stories