Het influencertopic #23

Nouja ze mag toch ergens een lijn trekken? Nee is nee. “Ik mocht haar wel zoenen maar niet aan dr tieten zitten, flauw hoor”

10 likes

Joh kwestie van even klagen en dan staat er vast binnen no-time een gesponsorde Bugaboo Donkey voor de deur.

De tekst bij de post klinkt voor mij meer als een mantra die ze tegen zichzelf (en haar volgers) blijft herhalen om de moed erin te houden.

9 likes

Nou inderdaad… Ik heb gegoogeld, volgens mij wel :fearful:

9 likes

Dan snap ik wel dat ze met zichzelf is getrouwd want dat is wel een mooie naam

15 likes

Volgensmij word het zelfs twee onder de één? Haar eerste zoontje is nu 8 maanden, van oktober. En geloof dat ze zei dat ze al in het laatste trimester van deze zwangerschap zit.

10 likes

Lijkt me de pure hel :rofl::rofl:

25 likes

Er staat Libra over beide dus gok dan dat ze rondom oktober geboren wordt en dat andere kind dan 1 wordt

7 likes

Ik was dat eerste jaar te moe om de zuchten en klagen :joy:

Ik gun iedere moeder echt succes in het moederschap (whatever that means) maar vooraf van jezelf verwachten dat je 2 onder 2 helemaal amazing gaat doen… het is vooral echt knetterhard werkenen weinig slapen

10 likes

Door het EK moet ik denken aan de tijd dat voetbalvrouwen onze influencers waren en we op EGF een voetbalvrouwen-topic hadden​:sob::sob:

22 likes

Ik mis een Sylvie en Yolanthe

10 likes

Mi Moneda kettingen en minnetonka boots <3

0cb940e70492cb814a0092ef4b84cf0e

90 likes

En die Hermes riem! Zo zit niemand meer in het stadion. Ik mis 2010 era nu ook wel😭

33 likes

Sylvie was wel echt een vibe. Deze hele Missoni look vond ik ook zo mooi.

76 likes

Zó knap, holy shit.

6 likes

Maar waarom was er in Nederland zoveel negativiteit richting Silvie?

8 likes

81 likes

Als ik dit zo zie denk ik wel, hoe kon ik nou denken dat dit iemands echte haar was en dan jaloers zijn dat ik niet zulk haar had?! Die extensions zijn zo duidelijk haha

17 likes

En vooral een normaal gebit

8 likes

Ik ben gefascineerd door dat carnivoor dieet van kc. Raakt je lichaam dan niet helemaal verstopt

2 likes

in haar story: ‘we delen een carnivoor borrelplankje’, wtf?? is een doodordinair borrelplankje met blokjes kaas, Amsterdamse uitjes en plakjes vlees hahaha. Maar ik ben ook nog steeds zo verwonderd over dat dieet, inderdaad what about verstopping (en scheurbuik?? lol)?

11 likes