Nouja ze mag toch ergens een lijn trekken? Nee is nee. “Ik mocht haar wel zoenen maar niet aan dr tieten zitten, flauw hoor”
Joh kwestie van even klagen en dan staat er vast binnen no-time een gesponsorde Bugaboo Donkey voor de deur.
De tekst bij de post klinkt voor mij meer als een mantra die ze tegen zichzelf (en haar volgers) blijft herhalen om de moed erin te houden.
Nou inderdaad… Ik heb gegoogeld, volgens mij wel
Dan snap ik wel dat ze met zichzelf is getrouwd want dat is wel een mooie naam
Volgensmij word het zelfs twee onder de één? Haar eerste zoontje is nu 8 maanden, van oktober. En geloof dat ze zei dat ze al in het laatste trimester van deze zwangerschap zit.
Lijkt me de pure hel
Er staat Libra over beide dus gok dan dat ze rondom oktober geboren wordt en dat andere kind dan 1 wordt
Ik was dat eerste jaar te moe om de zuchten en klagen
Ik gun iedere moeder echt succes in het moederschap (whatever that means) maar vooraf van jezelf verwachten dat je 2 onder 2 helemaal amazing gaat doen… het is vooral echt knetterhard werkenen weinig slapen
Door het EK moet ik denken aan de tijd dat voetbalvrouwen onze influencers waren en we op EGF een voetbalvrouwen-topic hadden:sob:
Ik mis een Sylvie en Yolanthe
Mi Moneda kettingen en minnetonka boots <3
En die Hermes riem! Zo zit niemand meer in het stadion. Ik mis 2010 era nu ook wel😭
Zó knap, holy shit.
Maar waarom was er in Nederland zoveel negativiteit richting Silvie?
Als ik dit zo zie denk ik wel, hoe kon ik nou denken dat dit iemands echte haar was en dan jaloers zijn dat ik niet zulk haar had?! Die extensions zijn zo duidelijk haha
En vooral een normaal gebit
Ik ben gefascineerd door dat carnivoor dieet van kc. Raakt je lichaam dan niet helemaal verstopt
in haar story: ‘we delen een carnivoor borrelplankje’, wtf?? is een doodordinair borrelplankje met blokjes kaas, Amsterdamse uitjes en plakjes vlees hahaha. Maar ik ben ook nog steeds zo verwonderd over dat dieet, inderdaad what about verstopping (en scheurbuik?? lol)?