Het influencertopic #23

Heet haar man echt Sjenkie???

17 likes

Ik vind haar laatste insta post ook zo wereldvreemd: letterlijk alles wat ze daarin noemt, heeft wel degelijk met geld te maken en zeker een mate van rijkdom.

11 likes

Hij heet yannick, waar de bijnaam sjenkie vandaan komt zou ik niet weten :woman_shrugging:

7 likes

dan kies je van al het vlees dat bestaat ook bacon? :clown_face:

9 likes

Hahahah en het forum is massaal de moeder van Johnny

10 likes

Het is altijd 1990 in Vlaanderen.

12 likes

Ja ik vond het ook opmerkelijk dat die man vrachtwagenchauffeur is geworden om geld te verdieben. Ik neem aan dat zij veel meer verdient dus zou het toch veel logischer zijn als hij voor de kinderen zou zorgen en zij gewoon kan werken

7 likes

Yannick, spreek uit jenniek
Ons jenniek, want Brabant
Sjenniek, snel uitgesproken
Sjenkie, kleine hussel

36 likes

24 likes

Ze heeft ook een podcast gemaakt, die meid is gewoon echt crazy in der kop.
Kan echt geen medelijden hebben met deze naïviteit

6 likes

Welke influencer is wel helemaal eerlijk.

3 likes

Denk dat het wel verder gaat dan naïviteit om heel eerlijk te zijn :sweat_smile:

5 likes

Het is het cliché beeld van een wanhopig kattenvrouwtje

6 likes

Hahah ja en je mag niet negatief reageren onder haar TikTok maar meid, haal die bord voor je kop weg joh. Echt delulu next level. Terwijl sommige reacties echt wel netjes waren om haar te waarschuwen. Eerder wilde ze al niet meer met iemand daten omdat diegene dan geen plan voor de date had bedacht. Maarja dit klinkt natuurlijk allemaal wel heel interessant hè een man uit Nigeria (of waar het ook was) met haar #interracialcouple etc

5 likes

Ja dat, + spiriwiri toevoeging “dit is een test voor mijn ego”

Helemaal knettah

9 likes

Moest aan deze post denken toen dit artikel van het NRC voorbijkwam: Hoe moeilijk is het om scheurbuik te krijgen? - NRC Ik dacht dat het zou gaan over een golf aan scheurbuikgevallen a.g.v. dit soort gekke carnivoor-diëten. Maar het valt blijkbaar mee.

Voor de geintereseerden:

Maar al die influencers zitten natuurlijk aan de supplementen en preparaten dus waarschijnlijk zitten ze safe :slight_smile:

6 likes

En nu naar Portugal, was vast niet met de trein

1 like

Dit ziet er zo pijnlijk uit

13 likes

wat bedoel je?

8 likes

Ja je ziet het beter op bewegend beeld maar de ingreep rondom haar ogen/voorhoofd

4 likes