Heet haar man echt Sjenkie???
Ik vind haar laatste insta post ook zo wereldvreemd: letterlijk alles wat ze daarin noemt, heeft wel degelijk met geld te maken en zeker een mate van rijkdom.
Hij heet yannick, waar de bijnaam sjenkie vandaan komt zou ik niet weten
dan kies je van al het vlees dat bestaat ook bacon?
Hahahah en het forum is massaal de moeder van Johnny
Het is altijd 1990 in Vlaanderen.
Ja ik vond het ook opmerkelijk dat die man vrachtwagenchauffeur is geworden om geld te verdieben. Ik neem aan dat zij veel meer verdient dus zou het toch veel logischer zijn als hij voor de kinderen zou zorgen en zij gewoon kan werken
Yannick, spreek uit jenniek
Ons jenniek, want Brabant
Sjenniek, snel uitgesproken
Sjenkie, kleine hussel
Ze heeft ook een podcast gemaakt, die meid is gewoon echt crazy in der kop.
Kan echt geen medelijden hebben met deze naïviteit
Welke influencer is wel helemaal eerlijk.
Denk dat het wel verder gaat dan naïviteit om heel eerlijk te zijn
Het is het cliché beeld van een wanhopig kattenvrouwtje
Hahah ja en je mag niet negatief reageren onder haar TikTok maar meid, haal die bord voor je kop weg joh. Echt delulu next level. Terwijl sommige reacties echt wel netjes waren om haar te waarschuwen. Eerder wilde ze al niet meer met iemand daten omdat diegene dan geen plan voor de date had bedacht. Maarja dit klinkt natuurlijk allemaal wel heel interessant hè een man uit Nigeria (of waar het ook was) met haar #interracialcouple etc
Ja dat, + spiriwiri toevoeging “dit is een test voor mijn ego”
Helemaal knettah
Moest aan deze post denken toen dit artikel van het NRC voorbijkwam: Hoe moeilijk is het om scheurbuik te krijgen? - NRC Ik dacht dat het zou gaan over een golf aan scheurbuikgevallen a.g.v. dit soort gekke carnivoor-diëten. Maar het valt blijkbaar mee.
Voor de geintereseerden:
Maar al die influencers zitten natuurlijk aan de supplementen en preparaten dus waarschijnlijk zitten ze safe
En nu naar Portugal, was vast niet met de trein
wat bedoel je?
Ja je ziet het beter op bewegend beeld maar de ingreep rondom haar ogen/voorhoofd