Ik snap wel wat je bedoelt ja. Alsof er iets heel hard aan haar gezichtshuid trekt van alle kanten.
Dat is volgens mij precies de bedoeling van die ingreep.
Ze heeft ooit in een podcast gezegd dat ze vroeger werd gepest om haar ogen, dat haar ogen werden vergeleken met koeienogen, kikkerogen, etc. Zou het begrijpen als zoiets altijd in je hoofd blijft zitten en je onzeker maakt waardoor je voor zo een operatie kiest, ook al heb je van die prachtige grote ronde ogen. Weet natuurlijk niet of ze er daarom voor heeft gekozen want volgens mij is het ook gewoon âinâ nu (zie het ook vaker bij andere influencers) maar zou misschien mee kunnen hebben gespeeld.
Hoe werkt zoân behandeling precies, wat trekken ze dan strak zodat je oogvorm verandert? (Niet echt je oog maar dat eromheen zeg maar?)
Nooooo wat zonde
raad de youtuber: bestellen bij too good to go en vervolgens de hele video lang klagen dat alles tot die dag of de dag erna goed is
antwoord
alwin
Ik blijf me verbazen over hoe erg niks wat hij doet of zegt me verbaast, ik verwacht zulke dingen gewoon altijd wel bij hem. Hij is af en toe zo wereldvreemd en snapt het gewoon echt niet.
Ik had laatst het idee om die Ninja icecream unit te kopen, dus had even alwins filmpje gekeken âwow dit is echt gewoon echt ijsâ âdit smaakt gewoon naar ijs wow hee dat is echt gekâ
Het is een ijsmaker? Wat had je dan verwacht
Wenkbrauw /voorhoofd lift vlg mij (cat eye wordt het ook wel genoemd).
Ze heeft het al een tijdje maar denk omdat ze is afgevallen nu meer opvalt?
hahaha en ik blijf ook kijken. hij heeft ook wel leuke concepten vaak maar echt elke keer maakt hij weer zoân opmerking alsof het zân eerste dag op aarde is
Haha Alwin het kuikentje, vers uit het ei!
Heeft iemand zich toevallig al gewaagd aan de update podcast van Sharelotte?
Ja ik ben er even snel doorheen gegaan, dus korte samenvatting: Hij stuurde dus nog berichtjes naar andere vrouwen maar eerst kwam ze erachter dat dat was in de periode dat ze nog niet âexclusiefâ waren. Ook hadden ze die periode nog wat discussies, vooral dat hij moest wennen aan haar âfelleâ houding. Later kwam toch naar boven dat er ook berichtjes naar anderen waren gestuurd toen ze al uren aan het bellen waren en het contact veel intenser was.
Hij had echt spijt. Zij heeft met zijn zusje gebeld die zei dat ze hem nog nooit zo enthousiast over een vrouw heeft gezien. En dat zusje was heel leuk. Ze heeft ook haar eigen broertje gesproken. Die zei ook dat mannen nou eenmaal meer lijntjes uitgooien.
Conclusie: ze hebben nog contact. Ze kan geen echte keuze maken om volledig wel/niet door te gaan. Ze ziet wel waar her schip strand. Maar ze wordt gewoon heel blij van het contact nu. Ze wil hem heel graag zien. En hij is druk bezig met Duolingo Nederlands.
Dus ergens kwam het wel over alsof ze er nu alweer helemaal diep in zat.
Ik heb hem op 2x snelheid tussendoor beluisterd. Dus correct me if Iâm wrong
Deze vrouw hahaha ben benieuwd naar het vervolg. Thanks voor de samenvatting trouwens hahah
Collega oplichter bedoelt ze?
Whahaha ja zo doorzichtig ookđ dat ze hem nooit zo enthousiast heeft gezien hahah sure Jan.
Ik kan er gewoon niet bij dat iemand die altijd zo praat over dat je meer waard bent als vrouw bla bla en die mannen afwijst omdat ze niet bellen als ze dat zeggen of omdat ze geen date idee hebben hier dan wel soort van intrapt. En ze doet alsof ze t allemaal nog niet echt weet maar je mag er niks negatiefs over zeggen en ze gaat er gewoon vol voor hahah
Op dit punt geloof ik eigenlijk niet meer dat zij serieus is, lijkt meer een stunt om meer volgers te krijgen met zo een belachelijk verhaal. Misschien onterecht hoor en hoop ik dit voor haar, maar ik schat haar slimmer in dan hoe ze zich op dit moment voordoet
Volgens mij kappen die mannen het altijd af met haar hoor omdat ze helemaal loco gaat als ze een uur niet terug hebben geappt en probeert ze het voor zichzelf goed te praten op deze manier
Ik geloof in ieder geval echt helemaal niks van haar verhalen over zelfliefde want de acties van deze vrouw zeggen meer dat ze stik onzeker is.