True haha
Als ik met auto op vakantie ga, aaaaltijd
Same here. Zelfs met een vliegvakantie probeer ik hem nog mee te nemen
lol maar ze heeft dus een B&B geboekt, maar het bed en de kussens waren niet chill dus heeft ze nu een andere nacht geboekt bij een andere B&B?!
Lol ehhhh nee?
O ik hecht daar niet zoveel waarde aan, desnoods slaap ik op een opgerolde trui wist niet dat mensen dat echt deden
Wow oke, haha in mijn omgeving is het wel echt gebruikelijk, ook om in de auto lekker tegenaan te liggen
Als ik met de auto ga neem ik ook mijn dekbed mee
Zie ik mezelf ook wel doenđ
Ik spotte een voedingskussen (heb toevallig dezelfde opvallende print van de hema) dus ze heeft gewoon een kussen mee ook
Jemig die Romy is echt weer lekker bezig. Nu weer die glucose test, âheeeeel veel zwangere vrouwen worden misselijk en spugenâ Je ziet het natuurlijk van mijlen ver al aankomen⊠Romy is uiteraard ook misselijk en moet spugen.
Ik ga stuk om die vrouw dat echt alles haar draait, gelukkig is ze verder wel echt dankbaar
ik zit de stories van lize korpershoek te bekijken, komt bonnie ineens voorbij
krijg er echt een soort error van
Bonnie heeft zelfs Dirk ontmoet (Bonnieâs storyâs). Maar verbaast me niks, zijn allebei bevriend met Titia en is echt een klein wereldje.
Mij boeit het ook niet, maar als je op roadtrip gaat en dus alles mee kan nemen wat je wilt én op alle kussens elders zeikt dan neem je toch gewoon je eigen kussen mee
In dat opzicht doet Bonnie het wel goed, die gewoon alles, tot aan dr melkopschuimer aan toe, meeneemt als ze met de auto op een tripje gaat
Gio Latooy wordt vader.
Omg wat erg
Lullig om te zeggen maar ergens voelt het echt alsof het voor de content is gedaan dat ze nu al een kind krijgen
Alimentatie
Hooooooly shit
Omg zij zijn ook echt net samen toch?
Nog geen jaar geloof ik