Het influencertopic #23

Ze zullen ook vast betaald krijgen om uberhaupt mee te gaan. En die bedragen zijn voor influencers echt niet mis.

7 likes

Huh Vic Cle is toch echt een verschrikkelijk naar ventje?

7 likes

Bij die omschrijving moet ik gelijk denken aan zegmaarrobin, heerlijke typetjes

6 likes

Ik vind hem wel geestig en vaak wel treffend.

22 likes

Heb soms het idee dat Monica een verstoorde relatie met eten heeft door sommige opmerkingen die ze maakt. Nu vertelt ze ook weer in de laatste aflevering van de podcast dat ze twee Mars ijsjes heeft gegeten en omdat het zulke caloriebommen zijn (volgens haar), dan het avondeten heeft overgeslagen om te compenseren. En een paar maanden geleden zat ze licht in haar hoofd achter de microfoon omdat ze aan een zwaar calorietekort zat. En dan te bedenken dat ze ook echt een jong publiek heeft… niet oké.

20 likes

Ja, ben ik met je eens. Ze heeft ook wel een keer gezegd volgens mij dat als ze een broodje haalt het bovenste gedeelte eraf haalt, om zo calorieën te sparen.
Het algemene beeld van haar is natuurlijk dat ze kan eten wat ze wil en dat ook graag doet, maar ergens compenseert ze het dus.

9 likes

Misschien was het vroeger wel waar voor haar, geen idee. Na mijn 25e kon ik ook niet meer eten wat ik wilde.
Ik hoop wel echt dat ze in ieder geval stopt met zulke uitspraken.

13 likes

Ik volg haar sinds kort en vind haar sowieso tering grappig en relatable.

7 likes

Ja eens. Niet oké met zoveel (jonge) volgers

3 likes

Indigo doet niet eens moeite om te verbergen dat ze niet van voetbal houdt :joy:

11 likes

Ik zag ook een gayboy op Twitter die ging en die wist niet wat buitenspel was :clown_face:

3 likes

Ja! Doe het! En dan graag foto’s van de resultaten delen.

5 likes

Ja ze heeft ook eens gezegd dat mensen haar vragen waarom ze zo slank blijft terwijl ze mac enzo eet, maar mensen beseffen niet dat dat dan het enige is wat ze eet. Ze zegt er dan wel iets bij van heee neem mij niet als voorbeeld maar ja…

Sowieso, hoe ze in die podcast bezig zijn met gewicht en eten… echt veel. Kaj ook

8 likes

Thomas Panterpoes🥹 love hem

4 likes

Lekker stafje geloof ik.
Mo kan echt niks slechts doen in mijn ogen. Zij heeft er niet gevraagd om een voorbeeldfunctie te zijn en ze zegt ook altijd dat mensen dat vooral niet moeten doen.

4 likes

Citaat

Ze verdient er alleen maar bakken met geld mee. Je weet wat het woord influence betekent neem ik aan?

34 likes

Alsof Monica bewust heeft gekozen om ‘influencer’ te worden. Toen zij begon bestond dat woord nog niet eens

4 likes

Je kan monica hoog hebben zitten maar dit meen je niet serieus toch?

94 likes

Dit klopt. Zij deed in het begin echt mascha na, dat was ook haar voorbeeld leek het.

11 likes

Ze heeft toch letterlijk gezegd dat ze naar Mascha’s vlogs keek en dacht “Dit kan ik ook”? Lijkt me een vrij bewuste keuze

En dat Monica geen onbezorgde relatie heeft met eten lijkt me… logisch? Ik vind het eerder bijzonder dat mensen blijkbaar echt dachten dat ze elke dag Mccie at lol, dit is een vrouw die haar succes grotendeels te danken heeft aan haar uiterlijk en daar uiteraard bewust van is, meerdere cosmetische ingrepen heeft laten doen, etc

26 likes