Joh, gewoon iets schoon en wat je schouders en decolleté bedekt (als gast bij een promotie), het is echt niet zo moeilijk of exclusief hoor. Een gewone spijkerbroek kan prima, alleen niet een met scheuren ofzo.
Ik denk dat het Nick echt geen ene zak boeit dus wat maakt het dan uit? En ik ben iemand die zich zelf echt graag aan etiketten/kledingvoorschriften houdt
Ze zal echt wel gevraagd hebben of ze dit aan kon
Meine gute jullie doen echt alsof ze in bikini of haar Adidas broekje is gekomen.
Binnenkort in het show je aankopen topic
Dit heeft ze vast zelf gemaakt van puff sponzen
Dit is een grap toch
Nee eerst de stof en de draad zelf geweven en daarna een top van gemaakt
De stof is totaal niet geschikt voor die gelegenheid. Ik vind die schoenen lelijk, net twee bakstenen aan je voeten en ook niet passen bij die jurk want twee verschillende stijlen maar dat is persoonlijk.
Die jurk is wel perfect voor op vakantie of op terras. Heeft ze een link ?
Vind Bonnie’s jurk prima voor de gelegenheid (en leuk juist dat t niet zo truttig is). Nick heeft inderdaad iets van sociologie gedaan en daar boeit t al helemaal niemand wat regels van dresscodes zijn. Ik ben ook wel eens naar een promotie geweest in sociale wetenschappen en Bonnie had daar prima tussen gepast.
Wat een goede video dit!
Ja, zij heeft veel meer van dit soort goede content over influencers en MLM.
Sanneke die op vakantie is en bij IEDERE plek klaagt over slechte kussens mens het eerste wat je meeneemt als je op roadtrip gaat is toch je eigen kussen??
Er moet hier echt een verbod komen op klagen over het geklaag van Sanneke. Zij klaagt over álles dus verbaas je nou niet dat ze weer iets heeft om over te klagen.
Huh meen je dat?
Ik neem echt nooit ergens m’n kussen mee naartoe.
Maar ik kan wel altijd en overal prima slapen, dat wel.
Heerlijk!!!
Ja natuurlijk, is toch heerlijk om op je eigen kussen te slapen??