Het influencertopic #23

Huh zij is 22? Ze lijkt echt 10 jaar ouder dan Jade Anna.

10 likes

Jade dodged a bullet

71 likes

Wtf is dit?

Amerikaanse YouTuber in Amsterdam belaagd door honderden fans, politie moet ingrijpen - Amerikaanse YouTuber in Amsterdam belaagd door honderden fans, politie moet ingrijpen

3 likes

Hij is wel heel bekend. Met 27 miljoen (jonge) followers had hij hier op kunnen anticiperen :grimacing:

3 likes

Ja en ook al meerdere keren tijdens de livestream zelf. En maar verbaasd zijn dat er mensen blijven komen, vind het zo dom. Verder trek ik zijn speed-act heel slecht.

5 likes

Wat een idioot maar ook die comments onder die livestream? Alleen maar berichten dat het geen Nederlanders waren maar ā€œimmigrantenā€?

Heel bizarre situatie in het geheel

8 likes

Politie verdoet echt hun tijd met deze gast. De manier ook hoe hij praat, of eigenlijk schreeuwt, tegen de politie. Maar daarvoor al met die boot met honden waar hij tegen gaat blaffen?! En dat de man hem weigert op de boot, gaat ie nog even petty doen.

En dan nog weigeren dat de politie hem naar locatie A zal brengen, want hij wil toch echt naar locatie C. Later in de auto ook: nee niet door de stad, dan is de politie echt niet blij. Nou drie keer raden waar ze rijden🤔

8 likes

Zo, maar dit! Ik heb ook echt medelijden van de mensen die van de pont proberen te komen. Ik ga zelf dagelijks met die pont, ik zou echt helemaal loco gaan op die kidsšŸ˜…

11 likes

LOL, het duurde even…

We wisten toch allang dat het de joolz aer ging worden? :joy:

11 likes

Hahah. Zo obvious ja

In de stories ook ā€œop aanraden van jullieā€, tuurlijk

8 likes

Ja deze timeline begrijp ik ook niet. Misschien hadden ze de uitslag stiekem al eerder?

9 likes

Onder de gordel

5 likes

Schreeuwen en als een hond blaffen is typisch gen alpha humor heb ik begrepen…

6 likes

Het is ook net een poppenwagentje bij haar lengte. Ik kan me niet voorstellen dat dat comfortabel loopt. Ze vroeg om een ā€˜echt hoge’ buggy en dat is dit zeker niet. Zoeken naar iets vergelijkbaars maar met hogere stang is ook lastig hoor maar bestaat zeker wel als je niet gebonden bent aan #spon.

15 likes

Sophie Ousri en haar vriend zijn uit elkaar, al iets van 6 maanden maar ze delen het nu pas

14 likes

Was dat voor of na de vreemdgaan roddels?

6 likes

Ver voor.

8 likes

Ben wel benieuwd wat je vergelijkbaar vind. Want ik vind zelf met mijn lange lengte juist de joolz aer+ 1 vd weinige buggy’s waar ik fijn achter kan lopen.

6 likes

Gio volgend jaar

24 likes

Als ze de bevalling al samen halen :no_mouth:

17 likes