Dat zeg ik niet, maar ik kan me voorstellen dat je een liever terras wil om ergens te kunnen zitten ipv gras als je al niet zoveel ruimte hebt.
Alleen maar gras is ook niet per se een “goede” groene tuin trouwens
Maar eens dat dit echt de hel op aarde is, volgens mij ook zo tering heet op een dag als vandaag
Je kunt toch ook gewoon op gras zitten? Of iig buiten een terras borders met planten maken? Dat hebben mijn ouders, die hebben ook maar een standaard rijtjeshuistuintje, die hebben ook geen gras, maar wel een hele hoop planten gewoon in de grond, niet in potten.
Is toch ook bloedverziekend heet en mega fel aan je ogen al dat wit
Haha zo klein is dit tuin ook niet toch? Ik denk dat onze tuin misschien nog kleiner is maar toch hebben we twee stukjes terras met kleine stenen en zitplek enzo. Twee grote borders met planten en dan in het midden nog een stukje gras
Ik hoop dat hun huis overstroomt omdat het water niet kan wegvloeien in de bodem.
Steek zulke mensen op een appartement en geef de woning aan mensen die wel een dgelijke tuin willen.
Ik zit te overwegen om het kookboek van Willemijn te bestellen.
Of moet dit in het opbiechttopic?
HEEFT ZIJ EEN KOOKBOEK HAHAHA WTF
Ik las overgeven
past wel meer bij het eten dat zij maakt toch
Nou zeg, dat is ook niet aardig.
Dat je de keuze niet begrijpt dat mensen op een tegelveld wonen, snap ik. Maar dat je ze een overstroming toewenst omdat dat hun smaak is en het volgens jou onredelijk is naar de mensen die op hun balkon zitten maar graag een tuin willen, gaat een beetje ver. Vind je ook niet?
Niet aardig, kom nou. Dit soort tuinen zorgen gewoon voor grote problemen in Nederland inderdaad voor wateroverlast, maar ook hittestress en biodiversiteit. Dus dan gun ik mensen niet echt een tuin. En zou ook geen medelijden hebben als je tuin vervolgens volloopt of je gaat klagen dat het zo heet is
Oké, duidelijk.
Voor mensen die hun tuin asfalteren en daarna een airco installeren omdat het zo heet is heb ik ook geen genade
Nee same en ik blijf erbij, allerlei vergunningen moet je aanvragen (begrijpelijk natuurlijk) om een dakkapel aan je zolder te timmeren maar je tuin dichtasfalteren als een fucking kerkhof is weer “mijn tuin mijn keuze”
Volgens mij zijn er bij sommige huizen wel regels hoeveel % “groen” moet zijn maar het mag echt nog een tandje meer. Als je tuinieren zo haat neem je maar lekker een balkon.
Er staat wel bij dat ze borders gaat maken
Ik begrijp echt niks van dat influencers nu ineens samenwerken met TKMaxx. Zoals Vic Cle, indigo Oord, Veerle Hofkens etc. Zij zijn met TK Maxx naar Berlijn en mogen daar het EK kijken en meerijden op die bus met de oranje tocht.
Maar waarom zou je met dat merk samen willen werken?? Ik ken alleen die winkel in Rotterdam maar daar verkopen ze echt alleen maar rommel.
(Het antwoord zal zijn: )
Ik had gewoon zo’n Vic Cle wel hoger zitten dan dit.
Viel mij ook op. Ik snap het ook niet, maar denk puur door het event zelf (voetbal kijken).
Eens, onze buren begonnen al voordat onze huizen af waren over airco en nu hebben de zwarte tegels en kunstgras in hun voor- en achtertuin gelegd
@EllaFitzgerald bij ons moet de voortuin voor 2/3 groen maar iedereen heeft daar maling aan
Vind ik ook raar en ook omdat sommigen niet eens veel om voetbal geven (ik ook niet dus snap ik) maar dan wel mee gaan. Maarja gratis reisje mss. Vind alleen wat rare keuzes qua mensen haha dat je denkt wat moet die daar.