Het influencertopic #23

Wow, maar zij hebben vorig jaar een kindje gekregen toch? Wat heftig ook.

7 likes

Wel echt de meest onserieuze break up video ooit. Zo droog :sweat_smile:

21 likes

Is dat niet gewoon een van haar vele grappen?

@Llamacorn een break-up hoeft niet per se dramatisch te zijn toch. Als ze uit elkaar zijn kunnen ze elkaar blijkbaar nog goed luchten. Prima toch.

9 likes

Haha ja, maar liever zo dan dat eeuwige gejank. Ze zijn uit elkaar, kunnen duidelijk nog goed met elkaar overweg en verdelen de zorg omtrent hun kind: go Sophie en Jeroen.

14 likes

Is dat geen grap? Heb de video niet gezien, alleen wat reacties gelezen. Maar vanmiddag was er iets op een juicechannel gekomen hierover (dat ze binnenkort bekend zouden maken dat ze uit elkaar zijn) en gezien Sophie altijd op een ‘grappige’ manier reageert op die roddels
 Zou dat wel wat voor haar vinden. Ook om van dat gezeik van die channels af te zijn?

Edit; inmiddels bezig met de video en denk toch wel dat het serieus kan zijn haha.

6 likes

Er zijn compacte buggy’s met uitschuifbare duwstang. Heb het even niet paraat maar kwam daar zelf pas achter nadat ik vol gas voor een Joolz Aer ging (en uiteindelijk een andere heb gekocht omdat die voor m’n gevoel hoger was dan de Joolz en iig bij onze lengtes veel fijner liep, maar nu ik de centimeters nazoek is dat niet eens zo, de mijne is 1cm lager. Terwijl wij dus ook allebei echt lang zijn). Vind het er vooral wat gekkig en klein uitzien terwijl het dus kennelijk een van de hoogste met een vaste stang is. Dus okeeee te snel geoordeeld in m’n joolz spon irritatie.

Deed me ook denken aan dat ze een gekleurde kinderwagen wilde, daar zijn ook echt hele leuke opties voor maar de gesponde die ze heeft is best saai.

7 likes

Slay

6 likes

Ik zag alleen de TikTok maar die YouTube video lijkt wel serieus

4 likes

Ik weet ook nooit wanneer zij serieus is :laughing: Ze zei laatst nog wel dat zij nooit de nachten doet, dus dat wordt wennen :no_mouth:

6 likes

Hoe hij de politie ook zit te wenken. Niet te doen hoe aso deze gast is.

Het is ook allemaal zo nep over de top, dat roepen dat hij vast zit op zee is en bang is dat ze geramd gaan worden door een andere boot, hoe hij super obvious zn schoen uit trapt op die schommel. Alhoewel ik de angst als het uit de hand loopt wel geloof, maar kan dan nog maar weinig sympathie opbrengen eigenlijk

12 likes

Enzo gaat geen dagelijkse vlogs meer posten. Het zullen meerdere vlogs in één zijn. Dit omdat hij door de baby niet meer zoveel filmt.

9 likes

Ik stel me ook echt voor dat ze na de stream zeggen “zo dit was Ă©cht goed vandaag! Zo moet het vaker gaan. Veel views, zoveel gasten die ons volgden. Een unaniem belachelijk groot succes.”

5 likes

Ja en zelfs nieuwe schoenen van een fan!

Ik heb echt teveel van die stream gekeken, ben er helemaal zuur van hahha.

1 like

Idem! Ik vond het fascinerend dat dat geschreeuw maakte dat hij mijn aandacht vasthield en dat ik bleef kijken. En dat je er daarna zo beroerd van voelt. Absurd format.

7 likes

Hahaha ik vind Sophie echt top

‘En ik wil voor altijd alleen blijven. Nooit meer een man en als ik er wel een heb dan wil ik een interventie. Tenzij hij privejet rijk is dan wil ik niets horen’

echt een mood

48 likes

Sanny heeft niet echt een goede timing als het om reclame maken gaat🙈 Mag toch hopen dat die gasten die dramatische wedstrijd van gisteren niet vooraf hadden gemanifesteerd

21 likes

ik moet zo lachen om die stories van Charlotte waarin ze iedereen wegblurt behalve zichzelf, wat is dan het nut om dit te delen :joy: tenzij je jezelf er zo amazing op vindt staan maar het ziet er zo dom uit haha

52 likes

Yara Mairin laat op instagram haar tuin zien (eerder binnenplaats). Twee boompjes in een pot en verder alleen tegels en grind. Arme bijtjes en vlinders :sleepy:

9 likes

Haha deze zag ik precies nu ook. 1 betonblok en dan ook nog zo kleurloos alles beige met een droge olijfboom.
Het is zon aesthetic stijltje maar ik vind niet dat mensen dit “tuin” mogen noemen

Ik vond een tuin zonder gras altijd gewoon een terras.

10 likes

Met niet zo’n grote tuin snap ik wel dat iemand niet voor gras kiest, dat is dan vooral zonde van de ruimte. Maar iets meer groen zou zeker niet misstaan.

5 likes