Het influencertopic #23

Schrijft ze vast een boek over tzt

9 likes

Omg wat juicy dit. Ik heb geen Instagram dus kom er nu pas achter dat zij gescheiden is.

Ik werkte bij SLA in de periode dat zij zwanger was van haar eerste kindje en ze was altijd zo vreselijk uit de hoogte en zo bezig met haar “perfecte” leven (wat super oppervlakkig was, dat zag je meteen). Vind wel juicy om nu te lezen dat ze gescheiden is en al zwanger van haar nieuwe Lowlands lover :joy:

26 likes

Dit verbaast me niks.

Ff die bewuste ‘reveal’ video gekeken maar ze heeft daar weer die typische pillenbek die zij altijd heeft tijdens feestjes (ze maakt er ook geen geheim van dat ze dan drugs doet). Maar
 ze is zwanger dus dat kan helemaal niet haha.

7 likes

Sorry ik kan nina stiekem niet echt meer serieus nemen nadat ze laatst in een story “rekasitant ofzo” schreef oid toen ze recalcitrant bedoelde. Hoop dat ze gelukkig is en voorlopig blijft met haar LL lover.

18 likes

Ze staat alweer met een gezicht op onweer in de regen dus de dag is goed begonnen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Zegt ze ook ergens dat ze haar nieuwe vriend op Lowlands 2023 heeft ontmoet? Ik weet vrij zeker dat ze deze vriend al had tijdens het JAN interview, en dat was juni vorig jaar

3 likes

Ik las ook ergens op jaar Instagram dat ze haar huis had twee jaar na de scheiding ofzo dus denk niet dat die tijdlijn helemaal helder is of dat ze daar heel specifieke informatie over heeft gegeven. Daarnaast who cares, wie weet was haar huwelijk al jaren niet meer boeiend en voelt ze bij die nieuwe vriend iets wat ze nog nooit heeft gevoeld etc etc. Vind het heel ouderwets om haar te judgen op de timing van alles

26 likes

Dit gebeurt naar mijn idee ook bij Gio en Lynn. Ik keek gisteren de video dat ze het vertellen aan familie en vrienden en voor de mensen die dichtbij staan lijkt het niet als een verrassing te komen. Ik ben blij voor ze, dit is duidelijk wat ze willen.

Gio benoemde trouwens dat hij 26 jaar is, ik had hem jonger ingeschat.

5 likes

True, maar hierboven waren mensen verrast dat ze na minder dan een jaar al zo ver zwanger van hem is. Maar er is dus nergens gezegd dat ze pas minder dan een jaar samen zijn.

3 likes

Staat een post op haar Instagram, bij de Swirls tent op Lowlands. Dat was augustus 2023

2 likes

dit is ook mijn theorie over Gio. Hij heeft zoveel geld dat hij alles wat hem te binnen schiet altijd meteen kan realiseren. Hij krijgt een impuls en een week later zijn ze al in Hawaii/is er een offerte voor een zwembad/hebben ze een nieuw huis. Ze hebben een kinderwens → een maand later is Lynn zwanger.

22 likes

Staat niet bij welk jaar toch

5 likes

Vind het vooral heftig dat het slecht ging met z’n views en tot nu toe elke video sinds de bekendmaking in het teken staat van de zwangerschap. Kind wordt nu alweer uitgebuit

7 likes

Nee maar die Swirls tent was er in 2023 voor het eerst.

9 likes

Was die er in 2022 niet ook al? Kan me herinneren dat er toen iets van ijs was wat ik echt belachelijk duur vond

5 likes

Ja fair point! Zou inderdaad al het jaar ervoor kunnen zijn en dat deze foto afgelopen jaar gewoon gemaakt is (op dezelfde plek)

3 likes

Gewoon ook direct er weer vol induiken. Land even en laat die andere kinderen ook even landen. Heb eerst effe met z’n tweeen plezier. Meteeeeen weer van project naar project leven. Van 0 naar 100, krijg al koppijn als ik eraan denk. :rofl:

17 likes

O ja, staat er inderdaad niet bij. Conclusie had ik getrokken op basis van wat ze zelf projecteert naar de buiten wereld (nu pas aankondigen, gescheiden persona afgelopen maanden) maar ze doet vaag over de tijdlijn en lijkt zich ook tegen te spreken op momenten :triangular_flag_on_post:. Ik hoop dat het snelheid is want als het eerder is lijkt er overlap te zijn.

1 like

Goeie! Ik hoef zelf niet zo nodig zwanger te raken. Lekker belangrijk. :laughing::laughing:
Ik zeg hier duidelijk van 0 naar 100 gaan. Kan dus evengoed zijn na 1 week samen een huis kopen zijn of een ander groot project. Dus wat wil je nou bereiken eigenlijk?

2 likes

Ja, dat lijkt me ook een impactvol besluit. Ondanks dat ik zelf geen kroost heb, zie ik als raspessimist ook dat soort beren op de weg en lijkt het me goed om eerst samen goed de tijd voor elkaar te nemen.

13 likes