Het influencertopic #23

The saga continues. Ook steeds dat uitblazen als ze zichzelf filmt, ik vind het zo cringe maar ik kan ook niet stoppen met kijken. Die slachtofferrol, terwijl, je bent er toch zelf bij geweest :melting_face:

En ja, ik kan me heel goed voorstellen dat het zwaar is met een boeffie en een baby, maar als je daar dagelijks 14 stories over kunt plaatsen lijkt het me dat je die tijd ook kunt gebruiken voor een momentje rust :woozy_face:

11 likes

Ze wil gewoon een rustmomentje. Dat kan ze niet hebben want hond en baby.
Maar die baby slaapt nog sowieso 2x per dag. Een hond moet 3x per dag (minimaal) uit. Wat voor verzorging heeft die hond nog meer nodig dat ze in die tijd dat ze baby slaapt (en ze dus thuis is, ga ik even van uit) niet even er bij kan gaan liggen? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Dat ze hem ‘papa’ noemt ook

20 likes

Laatst had ze nog een story met dat ze ‘het zo makkelijk doet lijken, de zwangerschappen zo kort achter elkaar’. Ik zie alleen maar geklaag eigenlijk

14 likes

Is dit Romy van Annanoosh?

7 likes

Omg hou op

5 likes

Nina Pierson gaat ook met beiden benen gestrekt die nieuwe relatie in. Volgens mij is haar scheiding nog geen jaar geleden en zo te zien nu al aardig wat maanden zwanger.

4 likes

Nee niet doen.

15 likes

Ik wilde hier net wat over komen posten. Hoezo is haar partner überhaupt 2 weken weggegaan?

Wel jammer dat jij het woord boeffie nu ook overneemt :weary::laughing:

7 likes

Met beiden benen gestrekt betekent juist dat je iets niet wil :leg:t3::leg:t3:

4 likes

Oprechte vraag: heb je zelf kinderen?

5 likes

Ik dacht een uitdrukking maar zie nu dat dat helemaal niet zo is :joy: my bad

5 likes

Maakt niet uit of je wel of geen kinderen hebt en jij het eventueel met kinderen niet zwaar vindt. Dit soort dingen zeg je gewoon niet.

9 likes

Ik had helemaal gemist dat ze een nieuwe relatie had.

8 likes

Zeker. Waarvan 2 onder 2 gehad.

Edit: maar daar gaat het niet om, ik vraag me alleen af wat voor extra verzorging die hond nodig heeft.

6 likes

ja is zij

6 likes

Met een gestrekt been ergens in gaan kan wel :smile:

11 likes

Ja je hebt gelijk. Ik kon me niet voorstellen dat je dit als moeder over een andere moeder zou zeggen (maar dat is dus helaas blijkbaar wel zo).

7 likes

Ik vraag me vooral af hoe Romy en haar partner hier over communiceren, haar stories lijken een schreeuw om hulp

9 likes

12 juni 2023 had ze de break up op instagram publiekelijk gemaakt en ze had onlangs aangegeven dat ze haar nieuwe vriend op lowlands 2023 heeft leren kennen. Tijdens lowlands 2024 zal ze behoorlijk zwanger zijn

8 likes