Het influencertopic #23

Nou share Lotte heeft nu officieel een relatie met de beste man (of was dit al bekend?). Haar nieuwste filmpje is weer echt gestoord, kan er bijna niet naar kijken met al haar rare stemmetjes, gezichtsuitdrukkingen en uitspraken, en ze doet allerlei uitspraken over dat ze niet snapt dat hij met haar wil zijn en dat het raar is dat hij niet bij haar weggaat. Ohja en ze gaat nu ook een opleiding doen tot holistisch coach :pray: :sparkles:

22 likes

Misschien kan ze een crowdfunding gaan doen voor het betalen van de kosten voor een baby.

4 likes

Ze heeft al aangegeven dat ze hoopt op lenen of gratis dingen :slight_smile:

9 likes

Maar dit is toch helemaal niet verkeerd? Waarom zou je alles splinter nieuw aan moeten schaffen als je het ook kan lenen of kan overnemen van andere.

48 likes

Ik vind dit allemaal zo bizar en extreem naïef :sweat_smile: hoe kan dit echt zijn?

5 likes

Ik ken haar pas sinds ze hier besproken wordt, maar was zij niet zo onwijs blij met zichzelf en vond ze zichzelf helemaal de bom volgens haar filmpjes? :smiling_face_with_tear:

8 likes

Maar echt, ik kan niet met die vrouw hahah

Dit ook: ik heb meer met hem gesproken in de afgelopen periode en hem beter leren kennen dan menig mens die af en toe op date gaat, dus ja ik denk hem te kennen en hij mij.

Op iemand die zei je zegt van hem te houden maar hoe goed ken je hem.

5 likes

Ja dat zegt ze ook nog inderdaad. Spreekt zichzelf lekker tegen :upside_down_face:

7 likes

Ook dat hij lelijke dingen over lgbtq heeft gedeeld op insta, daar hebben ze een gesprek over gehad
Die meid dumpte iedere man die misschien verkeerd ademde en dit is wel oké?

6 likes

Ze is ook overtuigd dat ze hem binnen 1 gesprek kan overtuigen. Hij had toch ook dingen gezegd dat hij meer was van een traditionele rolverdeling in huis en dat een vrouw het huishouden moest doen. Toen hadden ze daar een stevig gesprek over gehad en dan is het schijnbaar ook opgelost?

8 likes

Ik kijk de stories van haar niet meer, maar ik hoop vooral dat ze geen grote hoeveelheden geld kwijtraakt aan die vent.

10 likes

Ja die snap ik ook niet idd, las het net in de comments. Wat ik eerder ook zei ze schreef mensen af omdat ze geen planning voor een date hadden en vond zichzelf dan meer waard en deze man kan andere vrouwen berichten sturen en idd lelijke TikTok’s delen over lgbtq en ze houdt van hem🙄.
Mja ik gok ergens dat ze de negatieve reacties en dus aandacht wel interessant vind net als dat ze kan zeggen dat ze een vriend heeft uit Nigeria en dus #interracialcouple #longdistancerelationship kan gebruiken. Want de negatieve reacties of adviezen zijn volgens haar ook allemaal racistisch

5 likes

Ik denk eigenlijk dat ze gewoon het schoolvoorbeeld van liefde maakt blind is en dat ze het serieus ziet zoals ze zegt. En dus niet eens denkt ah negatieve reacties zijn ook aandacht en daarmee interessant. Is ook precies waarom mensen in dit soort scams trappen.

17 likes

Nou ja, dan steunt ze mooi een kleine onderneming toch?

16 likes

Ahhh. Ik lees dit altijd allemaal met samengeknepen billen. Ik vind het ook heel debiel en cringy allemaal maar vind het ook vooral heel pijnlijk. Die meid ziet het duidelijk allemaal niet meer helder omdat ze zo graag wil dat dit werkt. :sleepy: Die heeft vast e.e.a. meegemaakt waardoor ze zo is geworden.

(Ik ben vandaag vast de grootste moraalridder van dit forum maar dat is prima.)

13 likes

Nou aan aandacht iig geen gebrek lol

19 likes

Romy heeft vandaag nog helemaal niet geklaagd. Vraag me af wat er aan de hand is?

6 likes

Mwah ik gun sommige manifestatie coaches wel eens een portie gezonde tegenslag (al zal dat ook wel weer een teken van het universum zijn dat het niet je pad is oid), maar als ik wel eens verhalen lees van vrouwen die voor een ton opgelicht worden en jarenlang in de schulden zitten gun ik dat echt niemand.

4 likes

Misschien heeft ze door dat haar eeuwige klaagzangen en een Q&A van Sanneke teveel op 1 dag is.

7 likes

Jaa precies dit zie je nu bij de Huismuts. Burn out is een kans/signaal van het universum en een manier om weer herkenning/kwetsbaarheid te tonen. Zal nu veel views opleveren en straks weer bergen content.

6 likes