Het influencertopic #23

Ja!!

3 likes

Godnondeju, wat een drama zeg die man. Vindt het gewoon zielig voor Jade.

9 likes

Spil it :teapot:

4 likes

4 likes

Het komt echt op niks anders neer dan dat hij een LOSER van een kereltje is. Onzeker. dommig mannetje die zichzelf telkens probeert te bewijzen door materie en mooie vrouwen. En als hij er commentaar op krijgt (en dat krijgt hij zeker weten) gaat hij t slachtoffer uit zitten hangen, dan snapt niemand hoe hard hij wel werkt en hoe moeilijk zijn leven isā€¦en dan komen zijn ouders ook even lief in beeld om te vertellen hoe geweldig hun perfecte zoontje is.
Dit keer heeft hij ECHT de ware gevonden en Jade dat stelde allemaal niks voorā€¦maar hij heeft wel 10000 vlogs vol zitten janken over haar.
Zo goed dat die meid bij m weg is.

34 likes

Zielig? Good for her dat ze van hem af is toch

8 likes

Vind dit zo raar. Hij groomed een 16 jarig meisje om vervolgens nu te doen alsof hij dr nooit wou.

25 likes

Ziek!
En ik moet ook elke keer denken aan dat verhaal van zijn vader die Louise achterna reed en haar blokkeerde op dā€™r fiets zodat ze niet verder kon rijden, omdat ze het eigenlijk uit wilde maken. Dat vertelde die vent even casual. Ook zoā€™n fucking creeper.

Oh en overigens was het eerste contact met Jade al toen ze 14 was. Volgens mij kregen ze pas op beeld een soort ā€˜relatieā€™ toen ze 16 was. Het is echt walgelijker dan het lijkt.

6 likes

Klinkt als een gezellige familieā€¦
Heb ooit een x een vlog gekeken maar wat heeft dat jong een leeg bestaan eigenlijk.

4 likes

Het zijn vooral de mannen want Melanie komt echt over als een super aardige en sympathieke meid en heeft volgens mij ook een leuke vriend. Maar ze was (en is) wel telkens het slachtoffer van Gioā€™s domme grappen want hij noemt haar al jaren dikkerdje (echt wtf?) en meer van dat soort irritante ā€œgrappigeā€ bijnamen, en je ziet dat ze het nooit echt leuk vind maar ze zijn twins dus hihaho. Een heel ouderwets mannen zijn stoer en vrouwen koken model is wel echt van toepassing van wat ik gezien heb van die familie, en die vrouwen zijn echt altijd de sjaak.

7 likes

Sorry maar dat heet gewoon een broer hebben, zo wtf is dikkerdje genoemd worden door je broer niet, zou zeggen is nog vrij mild.

29 likes

En zij is ook gewoon superslank

2 likes

Ja dat boeit een broer nul

Ik was ook altijd dwerg met 1.80 haha

3 likes

Ja niet in zijn context, hij is gewoon een zieke lul. Maar verdedig hem meerā€¦

5 likes

Ik verdedig het concept broer.

Misschien zou je zelf ook meer kunnen hebben als je ermee was opgegroeid.

18 likes

ik heb er 4 en kan niks hebben

40 likes

Waar heb je het over? Ik bedoel prima dat jij daarmee bent opgegroeid en je het ok vind, maar het IS niet ok hoor om als oudere broer je kleine zus voor ā€œde grapā€ dik of lelijk te noemen. ā€œJa, dat doen broers nu eenmaalā€ nee, fuck that.

37 likes

Ik vind Gio de grootste kwal ooit. Maar ik noem mn vrienden ook gwn lillekerd of erger.
Ik zou Gio ook gewoon terug een koosnaampje geven als zus zijnde. Pedo of hamerhaai ofzo.

23 likes

Als mn broers en ik elkaar bellen nemen we standaard op met ā€œhĆ© lelijkā€

15 likes

Ik zeg altijd hey kale, en ik verheug me echt erop dat ie ooit helemaal kaal wordt en ik kan refereren naar hem als ā€œdie man met de zwemcap opā€.

14 likes