Lilekerd
Gio is echt een grote kwal idd.
Vind eigelijk best gevaarlijk dat jonge kinderen opkijken naar mensen zoals Gio. Dat ze denken ja het hebt echt gemaakt. Als je een in een luxe huis woont en dure auto rijdt, mooie vriend(in) hebt.
Hahaaa ik dacht al er klopt iets niet
Of de man met de vleespet.
Als je echt onder de gordel wil gaan.
Wtf
Ik snap je ergens wel, mijn broer is ook zo en werkt twee kanten op, (ik kan daar ook prima tegen) maar toevallig gaf mijn zusje laatst aan dat ze best wel last heeft (gehad) van telkens “dikkerdje” genoemd worden. Zeker als vrienden etc. dat gaan overnemen. Dan maakt het dus niets uit of je dat liefkozend of grappig bedoelt en dat het op geen enkele waarheid berust. In dit geval heeft die flapdrol Gio ook nog een groot publiek wat dat meekrijgt, dat vind ik ook al anders.
Anyhoo, ik ben er voorzichtiger mee geworden
Alsof we in de jaren 90/00’s niet opgegroeid zijn met nog meer toxic traits waarvan we toen dachten dat het normaal of grappig was, maar die we nu liever niet meer zien.
Dat heeft niets met het concept broer te maken dat verdedigd moet worden, dat is gewoon iets wat we in de nieuwe generatie prima af kunnen leren.
Ik denk dat veel van jullie echt meer hadden kunnen hebben als jullie wel een broer hadden gehad.
Ik denk dat de opmerkingen van mijn broer de voedingsbodem zijn van al mijn onzekerheden
Mijn broer heeft denk ik meer te lijden gehad van mij (en mijn zusje)
Het moment is er: er komt een reismagazine van Cynthia over haar reis in Japan.
Oh god. Waaarom moet alles bij haar direct worden omgetoverd tot verkoopmateriaal.
Pfff wat is er mis met een aantal blogposts?
Zodat je de treinkaartjes kunt bewaren voor de belastingdienst in het kader van “werktrip” :stuck_out_tongue_winking_eye:
Bij die foto van de ring die niet paste en niet de goede kleur was vroeg ik me ook al af of het subtiel vissen naar een gesponsorde ring was…
Is grapje toch zeker?
Omdat Cynthia money mindset heeft
Elke keer denk je dat het wel ergens stopt maar ze blijft ons verbazen.
Zou me niet verbazen. Las in de comments dat ze de ring ook wilde ruilen ipv verkleinen, omdat ze geelgoud wilde ipv witgoud (of andersom).
Ja, precies.
Ik snap die verontwaardiging en irritatie elke keer maar weer niet hoor. Ze wil gewoon geld verdienen, het werkt ook want mensen kopen het.
Slim toch.
Ja dat! Als mensen zouden betalen voor mijn reisdagboek/fotoboek zou ik het ook lachend uitbrengen