Het influencertopic #23

Bonnie gaat weer een invulboek uitbrengen. Eentje die elk jaar in een andere kleur uitkomt zodat je die in je boekenkast naast elkaar kunt zetten. En deze zijn “limited edition”.

5 likes

Lekker uitmelken die handel.

7 likes

Vind haar eigenlijk wel origineel tussen alle andere influencer boeken en/of producten…

11 likes

🫠🫠

3 likes

Wat is dit en wie zijn dit in godsnaam

19 likes

Ja influencers… Bruna Bear, Noor Oostenveld en Sanne van Lierop o.a. Maar vond het nogal debiel.

7 likes

Waarom zou je dit doen :cry:

8 likes

Ik snap het niet, zijn ze zwanger of doen ze gewoon hi ha ho hun buik uit? Why

4 likes

Ze zijn niet zwanger voor zover ik weet…

1 like

Nee daarboven staat ook “preggy shoot met onze opgeblazen buiken” :face_with_spiral_eyes:

11 likes

Vast van aaaallll het snoep dat ze hebben gehad :no_mouth:

4 likes

Die stories van veracamilla over verschillende mensen die in haar straat wonen / werken bij de lokale appie die posten dat ze haar haten op tiktok vind ik best shocking. Het hoort erbij als influencer, maar zo kan je toch niet meer relaxed je huis uit. Ik zou me zo onveilig voelen.

43 likes

Dat lijkt me ook heeel naar, ook dat stuk over de Albert Heijn, naast dat ze er lang niet is geweest, maar mijn gezicht staat ook niet op ultra vrolijk als ik de supermarkt binnenloop. Lijkt me naar als daar al een oordeel over wordt geveld alleen omdat je bekender bent

32 likes

Ja, inderdaad. Dat je dan al bitchy genoemd wordt, terwijl je gewoon je boodschappen wil doen.

12 likes

Ja sneu. Ik wil ook zo snel mogelijk een supermarkt weer uit. Alsof je altijd maar leuk moet kijken omdat anderen weten wie je bent

10 likes

Ik heb ook geen tiktok, maar zie het in haar instagram stories. Eentje lijkt anoniem en de rest niet.

6 likes

Ja dit had ik ook met influencers toen ik in Zwolle woonde (Maike Beunk, Cynthia en Aranka). Je hebt toch een beeld van ze, terwijl ze jou niet kennen.

2 likes

Ik zag toevallig deze tiktok op mijn fyp, maar ik vind het ook zó onnodig dat ze daarin getagd werd. Mensen zitten idd allemaal influencers te bashen in de comments. En dan gaat een random meid Vera taggen zodat zij alle haatcomments kan lezen. Is toch niet leuk? Wat is het nut daarvan.

14 likes

Ik denk ook wel dat mensen door haar verhaal expres dingen gaan zitten verzinnen, geloof er allemaal geen hol van iniedergeval. Echt sneu dit.

28 likes

Ja als je ze moet geloven, woont straks iedereen in haar straat. Maar ook al is het allemaal niet waar lijkt het me echt naar om te lezen.

5 likes