Ik heb net 5 minuten van mijn leven verneukt aan bijna dit hele filmpje afkijken omdat ik dacht dat er later in het filmpje misschien duidelijkheid zou komen. Maar holy shit. Als die website en alles over dat ‘event’ al zo slecht geschreven is… wat voor kwelling moet het boek dan wel niet zijn geweest?
Is gewoon een ordinaire MLM uiteindelijk, alleen dan in een coachingjasje
Dit soort mensen… zoveel praten, zo weinig (niks) zeggen… Als je dan zoiets doet kom dan met zinnige informatie waar mensen echt wat aan hebben. Helemaal van 't padje
Ja donkere krulletjes
hahahaha het lijkt wel een soort joe biden wartaal wtf staat daar
Nice, vele malen interessanter leesvoer dan de onzin die ze zelf uitkraamt.
Wat een vreselijk gelul weer ![]()
Was zij ook niet degene die ooit had gezegd dat als zij een moeder met een gehandicapt kind ergens tegenkwam dat ze verantwoording eiste van die ouders, over wat hun kind mankeerde? Dat had ze toen ook een soort brief over gepost ofzo. Dat was ook zo bizar.
Heel raar mens is zij.
Hahah die suzanne kwam toch ook een keer op een hoepel uit het plafond zakken op haar eigen event
No mud no lotus mensen!!
Ooit was er een tijd dat je gewoon een blog schreef over je kut breakup. Ik denk echt dat we daar weer naartoe moeten.
Waar gaat het ook over zeg. Quote wijze uitspraak van zichzelf uit boek. Vervolgens: dit moet je niet te letterlijk nemen.
Jaaaaa dit kan ik me nog herinnen! Er was een blogger (inmiddels gestopt) die een kindje kreeg dat ziek was zonder te benoemen wat want privacy (EN ZO HOORT HET MENSEN), en zei had daar echt een TOTAAL ongepast verhaal over geschreven dat die blogger moest delen wat er met haar kind aan de hand was
omg ja hoe is dat toen ook alweer afgelopen? daar kreeg ze toen heel veel (terechte) kritiek op toch, ook van die ouders?
Filmpje gezien en uitspraak gelezen. Wat een vermaak weer op de woensdagmiddag.
hahaha ik ging even op waybackmachine kijken naar die blog van Vera en Suzzz
Dit is dat hele verhaal over dat ze die big weer weg ging doen
Dat die ook Belle heette dat was ik alweer vergeten
Waar ging die rechtzaak met haar ex over?
omg thanks ik zocht dit maar hij laadde bij mij niet
Ik weet het niet meer, ik denk een boel kritiek en blog verwijdert?
Volgensmij is in eerste instantie ook alleen besloten dat ze 2 weken voorafgaand aan de publicatie van het boek haar ex inzage moet geven in de stukken die over hem en hun kind gaan. Als ze dat doet, maar dat wil ze niet, kan ze het boek in principe publiceren. (Tenzij haar ex de rechter na inzage alsnog verzoekt de publicatie te verbieden en dit wordt toegewezen.) Ik vind dit altijd zo sneu als er een minderjarige bij betrokken is die hiermee wordt geconfronteerd en alles open en bloot op social media wordt gedeeld voor een groot publiek. (Ik ben me ervan bewust dat wij hier zelf ‘dat publiek’ zijn).
Edit: @Xiomara
Joel Beukers heeft mijn werk te pakken en al meerdere video’s gemaakt over een recent artikel
(van een collega). Valt echt niet tegenop te reageren/modereren