Het influencertopic #23

Dit inderdaad, over een dag wonen er plots 95 pubers in de straat van Vera. Beetje kinderachtige stoerdoenerij ook dit. Wil hiermee trouwens niets zeggen over hoe kut dit moet voelen.

Vind ik ook altijd mooi aan die tiktoks met deel een geheim over je vorige werk en dan altijd dingen als: bij de subway waar ik werkte moesten we verplicht in de dressing tuffen, bij de kfc viel altijd alle kip op de grond en lag er dan twee dagen voor we het opnieuw frituurden. Ja tuurlijk jongens.

13 likes

Je hebt gelijk, ik heb het weggehaald

7 likes

Wat fucking boring

7 likes

Jaa same… Kwam (heel) lang geleden ook een influencer tegen, en ik was helemaal flabbergasted doordat ze zoooo anders deed in het echt!

7 likes

Ben ik hier te oud voor? Ken al deze namen niet. Net zoals Bonnie, Sanneke, Sharelotte, Nina… Ben denk ik meer van de oldschool influencer/youtube tijd haha (Serena, Cynthia, Mascha, Vera enz)

9 likes

Sanneke is de eerste bekende influencer hoor
Heb je onder een steen geleefd…?

(@LeeftOnderEenSteen was sarcasme he, haha)

49 likes

Hahahah :joy: ooohhh heb haar net gegoogled, is dit Schatteke? Oke dan begint er wel iets te dagen :older_adult: moest wel ff ver mn geheugen in terug

8 likes

ja k vind dit ook telkens zo’n saai onderwerp omdat ik haar niet ken en het gesprek niet volg hahaha

14 likes

Jaaa same hahaha

5 likes

Ga het plz ook niet opzoeken. Dat vergeef je jezelf nooit meer.

28 likes

was ik ook niet van plan maar bedankt voor de waarschuwing

4 likes

Maar ken je deze namen oprecht niet terwijl je wel meeleest/post in dit topic? Op een gegeven moment ken je ze toch wel?

7 likes

Nee ik scroll t gwn voorbij (totdat t over iemand gaat die ik wel ken) haha en heb ook niet de behoefte ze op te zoeken ofzo na wat er allemaal gezegd wordt over ze :rofl:

5 likes

nee ze leeft onder een steen

13 likes

Het is ook echt een kleine straat met maar 10 huizen ofzo (allemaal aan 1 kant) dus dat maakt t nog erger voor d’r

3 likes

Wow ik vind dit ook echt sneu en heftig voor Vera Camilla.

Iemand hierboven begon al over of die mensen op TikTok überhaupt wel in haar buurt wonen… Maakt voor het onveilige gevoel van Vera Camilla denk ik niets uit. Waaarom zou je iemand zich zo willen laten voelen?

9 likes

besef dat Gio een vergunning bij de gemeente heeft moeten aanvragen voor zijn walgelijke gender reveal party

4 likes

Want…hoe heeft hij dit gedaan?

6 likes

Het moet nog plaatsvinden maar hij heeft een event-bureau ingeschakeld voor een grote voorwerkshow

5 likes

Kennen we Suzanne van Schaik nog, die vroegere vriendin van Vera? Die heeft de meest dramatische narcistische video ooit gemaakt (en gedeeld op LinkedIn) over een boek dat ze zou schrijven maar waar haar ex een stokje voor heeft gestoken (maar kom wel naar mijn event):

ā€œDIT IS DE LAATSTE DRUPPEL. DIT IS DE LAATSTE TRAAN.ā€

Kierewiet.

12 likes