Het influencertopic #23

Ja maar dat is alleen voor de mensen die er vroeg bij zijn he. Vanaf eind deze maand, als de volledige methode online staat, wordt het 30 euro per maand…

8 likes

Er gaat heel veel amerikaans geld rond in de anti-abortus lobby. Tussen de demonstranten in Nederland staan ook best regelmatig Amerikanen.

4 likes

Hm die zijn er inderdaad altijd al geweest. Maar in mijn beleving stonden er dan inderdaad een paar conservatief christenen met foldertjes. Ik kan me van lange tijd terug niet heugen dat er zo actief gedemonstreerd is. Dat zijn voor mij echt Amerikaanse taferelen. En volgens mij wordt ‘schreeuw om leven’ de afgelopen jaren ook flink financieel gesteund door rechts conservatieve kringen. Denk maar aan die walgelijke brievenbusactie van een paar jaar geleden met die embryo’s. T mag wat kosten.

3 likes

Nou Gio krijgt een zoon hoor ik.

2 likes

Hoop stiekem dat de intense regen de vuurwerkshow met vergunning verneukt heeft.

18 likes

Ja wat een poeha voor een gender reveal 🫠

6 likes

Misschien heb ik het gemist hier maar Martine van tienvanwil is gescheiden

2 likes

Heb dit ook totaal gemist, is dit al lang, ik kan hier niks over vinden op haar insta

6 likes

Gisteren had ze een story waarin ze vertelde over haar scheiding (verleden tijd) en blijkbaar is ze een keer live gegaan op insta en heeft het toen benoemd en gehuild. Maar ik kon er inderdaad verder niets over vinden. Haar relatie was altijd erg prive en de laatste tijd postte ze veel over mentale dingen. Ik dacht dat dat over haar verleden ging. Ik vind Martine zo een leuke vrouw zou haar echt een knuffel willen geven. Fijn dat ze een beste vriendin heeft die haar zo steunt.

3 likes

Een tijdje geleden is hier gepost dat ze in een story (?) had benoemd dat ze gescheiden was en dat ze die story daarna vrij snel weer offline had gehaald. Dus logisch dat je het gemist hebt!

Ik vind t ook sneu voor haar. Tien en Wil zijn niet echt mijn ding maar heb wel sympathie voor beiden. Lijkt me zo moeilijk, een scheiding met jonge kinderen. Alle emoties en het regelwerk wat daarbij komt kijken.

7 likes

Oh hoé vaak kan Romy nog zeggen dat haar leven 2 jaar geleden zó anders was, dat ze niet had kunnen dromen dat ze 2 jaar zwanger was en dat deze zwangerschap zo zwaar is. Ze post alleen maar steeds dezelfde boodschap met net andere woorden. Nou weten we het wel!

Oja en ook vaak zo uitzuchten met haar mond in de vorm van een o (weet niet hoe het anders te omschreven haha)

19 likes

Het klinkt idd soms alsof wij het haar hebben aangedaan haha.

7 likes

Hoe bedoel je?

3 likes

Ik poste vorige week al dat Moderosa haar baby een accessoire is, maar die post van net slaat alles.
Die baby in een mandje op de grond en met die tas er naast uitgestald :joy::joy:
Man man man

13 likes

Als ze de dingen post die jij net aangeeft is het bijna verwijtend naar de buitenwereld over hoe zwaar het is terwijl ze dit blijkbaar toch echt zelf zo willen. Neem ik aan

3 likes

Lijkt me doodsaai om de hele tijd in zo’n beige aesthetic te moeten leven ook

6 likes

Oh zo. Nee zo zie ik het niet. Alleen dat ze de hele tijd alles herhaalt.

5 likes

Idd, vooral met een baby :joy:

5 likes

Celine Charlotte die in haar stories een oproep plaatst voor gesponsorde samenwerkingen. Maar het moet wel minimaal een paar duizend euro per post opleveren :joy: haha ik houd ik ervan, gewoon geen schaamte en niet eromheen draaien.

Wedden dat dit nog samenwerkingen oplevert ook? Echt wát een queen is zij :100:

15 likes

Niet alsof wij het hart hebben aangedaan, maar wel alsof iets buitenaf haar dit heeft aangedaan :joy: ik snap wel wat @Helix2009 bedoeld. Zo’nn zelfmedelijden? Maar ach hormonen zullen het niet makkelijker maken.

Ik zag haar stories over het bloedprikken en wel 5(!!!) buisjes ( wat niet zo heel veel is haha), en vond dat wel zwaar overdreven.

14 likes