Nee
Deens hoofd:
Nina heeft meer een Limburgse look.
Mijn bankrekening hoopt dit ook.
Was niet zo aardig van mij het spijt me vergeeeef me
In Arnhem is juist al vaak bepaald dat de demonstranten niet te dichtbij de abortuskliniek mogen komen. Lijkt me ook heel passend want die demonstranten belemmeren de vrije toegang tot de zorg nogal. Goed dat ze hebben gebeld
Echt onzin dit. Gemeentes mogen hier juist lokaal tegen optreden en doen dat ook met bufferzones. En in Arnhem is die vrij groot, dus heel goed om te bellen als ze dichtbij staan. Het aanspreken van vrouwen valt sowieso ook niet onder het demonstratierecht en vaak is wat er gebeurt keihard in strijd met het grondrecht op de persoonlijke levenssfeer. Er is recent zelfs nog landelijk onderzocht of het niet helemaal verboden kan worden zoals in Frankrijk. Laten we niet doen alsof dit gewone demonstraties zijn. Zijn alleen conservatieve partijen die dat nog beweren.
Ik vraag me echt af of ze dit vrijwillig doen of er voor betaald krijgen en zo ja door wie
Door God natuurlijk
Jaaaaa ughhh echt mannen die denken dit te moeten besluiten voor de vrouwš«
zo vond ik het eigenlijk niet overkomen, ze heeft een groot platform dus juist goed dat ze dat gebruikt en haar mening geeft. en ze probeert iig actie te ondernemen. volgens mij gebruikt vera haar bereik sowieso wel vaak om zich uit te spreken voor zulke dingen toch
In mijn gemeente staan daarnaast wel 1 x per week van die oude vrouwen in beige jassen verdekt opgesteld Ćn de bufferzone om blaadjes uit delen. Die zijn nog veel gewiekster vind ik. Je wordt als vrouw echt gevolgd als je daar langsloopt, terwijl ik mannen ken die daar al jarenlang wonen en niet eens wisten dat daar een abortuskliniek zit. Daarom ook helemaal niet verkeerd als een influencer hier meer bekendheid aan geeft.
Zoals ik al zei, ik zoek zelf helemaal geen wondermiddel omdat ik helemaal niet van plan ben af te vallen oid maar ik verwacht van een methode vn 25 EUR per maand die zo gepromoot wordt als bijna een holy grail dat er meer in zit dan open deuren zoals:
Vooral als je nu van de daken schreeuwt hoe slecht WW etc is waar ze vroeger fan van was. Maar goed, wie weet is hier wel markt voor en helpt dit sommige mensen wel en vinden zij dit een perfecte prijs/kwaliteit verhouding.
Ik heb net even opgezocht waar de kliniek is in Arnhem. Nu blijkt dat ik daar zoān tien jaar geleden een aantal jaar vlakbij heb gewoond en ben daar heel vaak langsgelopen en gefietst richting station. Nooit demonstranten gezien. Dat vind ik toch een enge ontwikkeling hoor dat dat in tien jaar tijd veel en veel meer is geworden. Ik word zo ontzettend boos van die conservatieve stromingen die nu zo snel groot worden.
vera post nu dat de handhaving niks kan doen en ze geeft aan dat je wel abortusbuddy kan worden, maar nog niet in arnhem
25 per maand?! Dan kun je beter de LFG Transformatiecursus kopen. Die kost een stuk minder en is waarschijnlijk een stuk leerzamer.
Ik wil wel graag benadrukken dat ik niet een van die die conservatieve mensen ben!! Ik ken de wetgeving rondom het demonstratie recht vrij goed en weet dat er weinig tegen dit soort demoās te doen is.
De groep die dit doet (vooral Schreeuw om Leven) bestaat al veel een jaar of 30-40. Het zijn juist mensen die zich niet door de tijdsgeest laten leiden, maar altijd al conservatief zijn geweest en dat ook zullen blijven. Helaas zal dit altijd blijven bestaan denk ik
Nu gaf ze de update dat het ook in Arnhem kan!
Dan weet je vast ook dat die bufferzones al regelmatig zonder succes aangevochten zijn door de anti-abortuslobby. Dat in het onafhankelijk onderzoek dat landelijk naar het demonstratierecht komt precies deze kwestie meegenomen gaat worden. Net als demonstreren voor de deur van een politicus bijvoorbeeld. En überhaupt dat het recht niet los staat van maatschappelijke en politieke ontwikkelingen.
Ik vind het overigens sowieso eerder onder intimidatie dan demonstratie vallen. Anti-abortuslobby is wat dat betreft ook vrij open over waarom ze per se pal voor de deur willen staan. En prima dat ook zij hun rechten opeisen, maar dat betekent wat mij betreft juĆst dat wij dat ook moeten doen, in plaats van schouderophalend stellen dat er niks aan te doen is. Zo zijn die bufferzones er uiteindelijk ook gekomen.
Dus go Vera.