Het influencertopic #23

Lijkt me doodsaai om de hele tijd in zo’n beige aesthetic te moeten leven ook

6 likes

Oh zo. Nee zo zie ik het niet. Alleen dat ze de hele tijd alles herhaalt.

5 likes

Idd, vooral met een baby :joy:

5 likes

Celine Charlotte die in haar stories een oproep plaatst voor gesponsorde samenwerkingen. Maar het moet wel minimaal een paar duizend euro per post opleveren :joy: haha ik houd ik ervan, gewoon geen schaamte en niet eromheen draaien.

Wedden dat dit nog samenwerkingen oplevert ook? Echt wát een queen is zij :100:

15 likes

Niet alsof wij het hart hebben aangedaan, maar wel alsof iets buitenaf haar dit heeft aangedaan :joy: ik snap wel wat @Helix2009 bedoeld. Zo’nn zelfmedelijden? Maar ach hormonen zullen het niet makkelijker maken.

Ik zag haar stories over het bloedprikken en wel 5(!!!) buisjes ( wat niet zo heel veel is haha), en vond dat wel zwaar overdreven.

14 likes

Van wat hier over haar gedeeld wordt krijg ik altijd een heeel erg “de wereld is tegen mij”-gevoel haha

4 likes

Ik heb even op haar insta gekeken. Stoer hoor, 2 weken na de bevalling al staan stofzuigen :roll_eyes: Waarschijnlijk heeft ze alleen dat kleine stukje gedaan voor de post maar ze creëert wel een ander beeld.

4 likes

Dit deed Maike Beunk ook. Al zei zij wel dat ze te veel had gedaan en beter rustig aan kon doen. Ook telkens dat “ja ben nog steeds +17 kg dus nog even minder outfits.” Zo die focus op die looks.

8 likes

Haha nu keek ik even bij haar en dit?? Wtf haha wat is dit nou voor hengelen naar een gesponsorde tuin of begrijp ik het verkeerd :rofl::exploding_head:

9 likes

Ik heb geen idee wie dit is maar dat “ik heb het verkeerde beroep gekozen” waar slaat dat nou weer op :joy: je betaalt lijkt mij voor kennis/inzicht, materialen en voor de (fysiek zware) arbeid.

14 likes

Bram de Wijs die heel de tijd van die kreetjes slaakt “AAH!” doet me elke keer denken aan Pieter Valley die Sharelotte nadoet. “AAH!” :joy: :joy: :joy:

(36:34)

11 likes

Kennen jullie nog leuke lifestyle/fitness YouTubers die een gezonde houding ten opzichte van sport en eten hebben en sport/prestatie/fitness doelen hebben ipv afvallen/esthetische doelen? Ik volgde Natacha Oceane heel graag, leuk mens en inspirerend voor mij. Maar zij is helaas gestopt met YouTube. Ik volg sinds kort ook Holly B., haar vind ik ook leuk.

Type sport maakt niet zo heel veel uit. Ga zelf momenteel niet naar de sportschool maar ben weer begonnen met hardlopen, fietsen en kickboksen - dus als het daar toevallig op aansluit vind ik het wel extra leuk denk ik.

4 likes

Hoe durft zij te zeggen dat ze het verkeerde beroep heeft gekozen? De materialen zijn sowieso al duur, en als je dan gaat kijken naar ‘visgraat’ en beige keramieken tegels dan wordt dat alleen maar erger. En een tuinman/vrouw komt ook niet gratis inderdaad. Dat is fysiek heel zwaar werk, door weer en wind. Zo te zien kiest ze voor 90x90 tegels, dan moeten ze sowieso met twee mensen aan de slag. Anders is het helemaal niet te tillen.

Valt mij altijd op dat voor binnenshuis zoveel makkelijker geld wordt afgetikt. En voor een tuin is dan ineens alles te duur. Ik hoop dat niemand zo gek is om haar te sponsoren.

21 likes

Alsof ze het langer dan een dag zou uithouden als hovenier. Kom nou😂.

25 likes

Ik vond de opmerking vooral opmerkelijk omdat zij wss heel veel geld verdiend met influencer zijn. Maar eerlijk, heeft niemand van jullie ooit zo’n opmerking gemaakt? Ik verdien met mijn functie in vergelijking met andere functies van het zelfde niveau weinig, dus zeg ook wel eens; ‘voor het geld heb ik dit niet gekozen’ of ‘ ik heb het verkeerde beroep gekozen’, als je bv hoort wat een loodgieter ofzo tegenwoordig binnen harkt soms. En is het beroep wat voor mij? Nee, loodzwaar geloof ik en veel respect voor die mensen want ik kan het niet. Ik vind tegenwoordig ook dat mensen die met hun handen werken, ook voor manuren veel geld vragen. En dat wil niet zeggen dat het onterecht is, want zo werkt de markt en ik geef ze groooot gelijk, maar het kan nog steeds veel geld zijn en dat je denkt; jeetje wat zij nu in een dag vragen, moet ik een paar maand voor werken. Had beter dat beroep kunnen kiezen.

Kortom; denk dat we niet zo mega zwaar moeten tillen aan die uitspraak. Ze bedoelt het wss niet zo serieus, zoals ik dat ook nooit zo serieus bedoel als ik zoiets zeg, net als veel andere mensen.

12 likes

Ben het volledig met je eens, maar als je ziet wat Dee of Lterveld (ik kan niet op haar voornaam komen, help) hebben gekregen in ruil voor een samenwerking dan snap ik wel dat je hengelt naar een sponsoring. Ik vind dit het frappant hoe makkelijk(er) het lijkt in Nederland dan in andere landen. Volg influencers die in BE, UK en NL renoveren en het verschil is zo groot en haast normaal dart je hoort “deze badkamer kon in inrichten in samenwerking met de Sani…”

6 likes

ik vind Savanna Sachdev leuk om te volgen! maar weet niet of dat helemaal de fitness content is waar je naar op zoek bent

4 likes

Kan jij misschien wat leuke BE/UK influencers te tippen die een beetje van lifestyle/huizen renoveren/fashion zijn die je volgt?

6 likes

Camilla (en julie).

10 likes

omg ze lanceren echt elke dag een nieuwe influencer met al die namen telkens hier wtf

23 likes