Het influencertopic #23

Ja ik heb Julie juist ontvolgd omdat ze bijna alleen nog maar over die baby postte. En dan niet naam/gezicht maar wel over hoe hij slaapt en eet e.d. inderdaad

3 likes

Nuttyfoodiefitness! Heeft echt de meest normale relatie met voeding die je maar kan voorstellen, en traint voor de Ironman World Championchips in Nice! Vroeger deed ze vooral fitness maar nu dus veel triatlontraining en veel eten. Echt fijn om iemand te zien die normaal en ongedwongen alles eet wat ze lekker vindt, en dáárdoor zoveel kan trainen.

6 likes

Thanks voor de tips allemaal! Kende alleen Julie en Camilla en vind dat niet zo boeiend/leuk. De rest ga ik bekijken :smiley:

2 likes

Oooh dit klinkt goed, vind mensen die zulke challenges aangaan altijd leuk (en voor sommige dingen echt knap dat je het vol kan houden), vond matt davella ook meestal leuk.

Ookal wassie niet gericht aan mij haha bedankt voor de tip!

2 likes

Jeetje wat een gemene subreddit dit! Waarom volg je die mensen als je ze zo haat blijkbaar.

5 likes

Eens, maar ironisch om dat in uitgerekend dit topic te zeggen. :joy:

16 likes

Haha true, maar die Reddit is wel next level zeg

6 likes

je mag ook alleen snarky comments geven op die subreddit, ‘want ze zijn geen fanpagina’

4 likes

Heeft ie nu inmiddels zijn rijbewijs?

9 likes

Ik vind het een hele leuke en enthousiaste meid. Laat maar weten wat je er van vindt!

2 likes

Nee, hij rijdt 130 op de snelweg zonder rijbewijs

28 likes

Goeie :rofl: Zoals Hangyouth: https://youtu.be/8iDZolmd-0I?si=BgTmgGYluIXtbk8C

8 likes

Echt elke (snark) reddit pagina van een influencer is zo, dat is niet alleen bij dit stel :sweat_smile:

Ze zijn echt zo extreem op Reddit!

3 likes

Ja ik had dat niet verwacht eigenlijk! Ken reddit toch meer van de wholesome content en gurugossip/tattle tale enzo meer als de echt venijnige plekken. Maar goed dat is blijkbaar ook maar net welke subreddits je volgt

9 likes

@Echo en de andere kant op ook: mijn man had alle boeken van Terry Pratchett gerankt (jaja :smile:) van A naar F maar toen werd hij nog niet met fakkels en hooivorken verjaagd omdat hij er ook een aantal als E en F had beoordeeld

3 likes

Ik ken reddit juist als een duistere plek :skull:

23 likes

Same, heb nog nooit reddit als wholesome beschreven zien worden :sweat_smile:

40 likes

reddit is juist zo omdat iedere subreddit een eigen moderatieteam heeft die dus de toon kunnen zetten, vaak hebben onderwerpen daardoor ook gewoon meerdere subs

5 likes

Die tiktok van Sanneke met haar oma is wel echt te cute :pleading_face:

https://vm.tiktok.com/ZIJnTa89L/

26 likes

Ja, echt superlief. Sanne gaat ook echt een lieve moeder worden, denk ik. Ze moet alleen eens ophouden met het opnemen van stories vanaf haar salontafel. Ik kijk altijd recht in haar kruis. Ik weet het, ze heeft een broek aan enzo, maar toch, het stoort me

10 likes