Het influencertopic #23

Oke, dit was mijn gezanik voor vandaag

13 likes

Dat uitgerekend jij, foefje, dat nou niet leuk vindt :o

35 likes

Heb je de reacties die Sanneke geeft ook gelezen? :joy: maakt t iets minder cute

10 likes

Ja wtf, niet eens een keer, maar echt meerdere keren. Waarom deel je dan zo’n filmpje als je je oma eigenlijk niet aardig vind?

16 likes

Huh wat zegt ze dan?

9 likes

Dat haar oma vooral bang was dat ze een ouwe vrijster zou worden en nooit een partner en/of kind zou krijgen dus dat het vooral opluchting is en geen blijdschap

13 likes

Hahahah die reacties idd. Dat die oma niet altijd zo lief is etc. Bijzonder

Zag bij mn fave delulu Sharelotte dat ze goed nieuws heeft gehad in de comments. Zou haar lover dan toch komen?

9 likes

Ik zou echt zo doodmoe worden van iemand als haar in m’n omgeving, van alles wat potentieel leuk/lief/fijn is weer een groot zeikfestijn maken

32 likes

Vind het toch altijd komisch dat we dit baseren op iets wat we een beetje op social media zien.

22 likes

Ik moet stiekem wel een beetje lachen over hoe ze oma wegzet. Doemdenken, nooit positief/optimistisch. Misschien lijkt ze meer op haar oma dan ze denkt.

75 likes

Ik kijk dus sinds een tijdje naar jade Anna haar vlogs, maar ik schrik oprecht van hoeveel zij koopt. Ik had het idee dat dat eerst minder erg was, maar in elke vlog draait het voornamelijk alleen maar om shoppen. Zo bizar haha

5 likes

Ik ga slecht op die influencers die ergens naar toe gaan (Julia & Anke naar New York, de Vrouwmibo naar naar Las Vegas) voor een podcast of show. Lekker vakantie vieren voor ze, maar volgens mij zit niemand hier op te wachten

12 likes

Ik wilde dit nét komen posten :sob:

Dus je moet kaartjes kopen voor het theater om naar hun Vegas avonturen te komen luisteren? Die zaal gaat waarschijnlijk nog vol zitten ook.

2 likes

Ja zal je inderdaad zien dat het vol zit :sob: ik kan er echt niet bij met mijn hoofd hoor.

Het is een beetje in dezelfde categorie als je buren die op vakantie zijn geweest en het hele foto boek met jou willen doornemen en “grappig hoogtepunten” delen. Is echt alleen voor hunzelf leuk :joy:

9 likes

Lekker van de belasting aftrekken

13 likes

Echt deze vrouw, I can’t. Zij blijft echt overal op reageren. Ga gelukkig zijn in Italie aub.

19 likes

Yes, daar delen ze ook tips over dus sure dat dit ook wordt afgetrokken :v::fire:

3 likes

Daar heb ik bij Alwin bijvoorbeeld ook moeite mee. Die doet nu ook van die tripjes naar een andere stad onder het mom van uittesten. Maar dat trekt hij ook gewoon af als zakelijke kosten.

5 likes

Ugh deze vrouw

6 likes

Dat zijn toch ook zakelijke kosten? Die dagen zien er wel uit alsof ze helemaal om de video draaien. Utrecht of Den Haag vind ik ook niet vergelijkbaar met New York of Las Vegas.

11 likes