Ik zie dat niet zo op de laatste foto’s, maar kan wel echt debiel ogen. Net als Dani Zijlstra die toen telkens met zo’n mond open op de foto stond (altijd dezelfde pose).
Ja net zo dit haha. Bij Lizzy zag ik t veel bij dr vrijgezellenfeest slides.
Of Anna Nooshin die haar ogen dichtknijpt terwijl ze lacht en haar hoofd omhoog doet
Ja dit doen ook veel. Echt hoezo Zogenaamd schattig o.i.d.
Ja dit hahaha, annoying
Of Bonnie die altijd zo een geniet hoofd trekt
Nog zoiets wat me de laatste maanden opvalt. Mensen die hun neus ophalen en hun ogen daarbij fijnknijpen weet iemand wat ik bedoel? Zara Goedemans doet dat vaak.
Vreselijk haha
Ja ook erg. Doet Noor Oostenveld ook vaak.
Scrunchen? Ook zo vreselijk ja
Of Bibi Kleinenberg die op 95% van haar foto’s jaar ogen dichtknijpt
Haha ja dit bedoelde ik!! Aparte gewaarwording
Of Charlotte Hoeboer die altijd dr lippen forceert met één wenkbrauw omhoog. Cant be unseen
Haha, kende haar niet maar overal inderdaad hetzelfde gezicht. Vooral als je het allemaal naast elkaar zet, ziet het er dom uit
Ja precies dit hahaaha tis zo maf
Het ziet er echt héél raar uit. Vooral als je die post met al die foto’s achterelkaar ziet. Geen van die vriendinnen zegt blijkbaar ook: niet je beste look schat, doe maar niet.
Ik lees op JuiceChannel dat Coco Centeno (Paula) mensen oplicht met lege make-upproducten op een of ander event. Zou wel echt onbeleefd zijn als dit bewust is.
@Bennielava maar waar laat je al die vulling dan?
bewaar je die voor het moment dat je denkt hmmm k zou wel wat meer vulling willen of gooi je dat weg?
Hoe kan je per ongeluk iemands make up doen met lege producten? Of snap ik het gewoon niet haha
Niet doen maar verkopen toch