Het influencertopic #23

Volgens mij heeft ze er ook fiks wat volgers bijgekregen sinds de aankondiging :sweat_smile:.

3 likes

Op een of andere manier is dat altijd bij zwangere influencers.

6 likes

Dat ze dat niet snapt ligt niet aan haar hoor.

9 likes

Dat is toch niet zo vreemd? Ze is misschien maar 9 maanden zwanger op haar hele leven. Natuurlijk geniet ze daarvan, is ze daar trots op en wil ze dat graag met de hele wereld delen!

31 likes

Ja echt haten op niks

9 likes

Haha idd. En hoe dom het ook klinkt, ik ben ook zwanger en doe dat onbewust ook hahah heel irritant vind ik zelf maar het gaat vanzelf :joy:

9 likes

Haha ik zag net weer een ad voorbij komen bij Wilvantien, heeft iemand dit kussen zelf al? Ik heb een goed nieuw kussen nodig en twijfel of dit hem moet worden

6 likes

Ja, wij hebben dit thuis, met een actie gekocht. Ik vind het een prima kussen, sliep er eerst op 2 en dat is nu niet meer nodig. Soms vind ik hm wel een beetje hard. Mijn man vindt de koelere kant van het kussen heel fijn.

10 likes

Ja ik heb hem nu een jaar en vind het ook een fijn kussen. Ligt heel prettig. Makkelijk aan te passen (heb er wel veel vulling uitgehaald). En inderdaad die koele kant is echt fijn.

6 likes

Thanks! Heb m besteld (was best veel korting in totaal) haha voel me beinvloedbaar maar wel echt fijn een goed kussen denk ik! Merci

4 likes

Ik wilde hem ook bestellen en nu hebben ze inneens 3 varianten en weet ik niet meer welke ik moet kiezen. Ze hebben nu trouwens een actie.

3 likes

ik die het bizar vind dat shane Dawson dagelijks 30000 - 40000 stappen zet. Van waar toch die complete doorgeslagen obsessies altijd?

10 likes

Ik volg hem niet, maar is hij eigenlijk ooit in therapie geweest voor zijn eetstoornissen? Kan me herinneren dat hij er open over praatte tijdens dramageddon (de enige filmpjes van hem die ik heb gezien zijn de Jeffree Star saga).

6 likes

Huh?!
Met een uur stevig wandelen kom ik niet eens in de buurt van 10.000. Wat doet hij allemaal?

9 likes

3 uur wandelen?

15 likes

Eerder 5 uur als je gemiddeld 5k/6000 stappen per uur loopt.

Daar kom je alleen aan als je influencer bent zonder full time baan waarbij je veel zit

18 likes

Omdat hij wil afvallen?

2 likes

Ik heb hem en vind het echt awesome.

3 likes

Ik ook! Slaap er nu 8 maanden op en love it

8 likes

Lizzy vd ligt doet op fotos altijd haar tong uitsteken en ik moet altijd een beetje grinniken want het ziet er zo dom uit.

7 likes