Het influencertopic #23

Jij hebt zeker nooit het vak “zoeken op het internet” moeten volgen

Ik wel, ik dacht hoe bestaat dit maar er zijn dus echt mensen die niet kunnen zoeken op het internet.

8 likes

Je zou denken van wel voor iemand die journalistiek doet

19 likes

hahaha ja die ja (zie nu pas in welk topic ik zit)

8 likes

Dus ze verkoopt gebruikte lege makeup? Gadver.

4 likes

Zij is het voorbeeld van iemand die helmaal lyrisch kan zijn van iemiemini dingen (tikkertje overdreven) en ook van die journals maakt. Eerst deed ze meer met fitte lifestyle, zo ken ik haar (schoonzus van inshapemetfreek).

3 likes

Bobbie Bodt heeft ook wel heel veel tegenslag met haar appartement. Maar de vorige eigenaren hadden dan toch ook enorme problemen moeten hebben?

Wel sneu want ze heeft zoveel tijd en aandacht in alles zitten.

2 likes

ik lees hier weer wat maar ik ken letterlijk niemand die hier tegenwoordig besproken wordt op sanneke en wil en tien na. Het is best wel shockerend dat sanneke een doorbraak heeft kunnen forceren desondanks het zwart gat dat haar humeur en gebrek aan charisma is.

20 likes

Ik dacht dat dat iemand anders was, want het is een andere achternaam. Goed lezen :woman_shrugging:t3:. In de journalistiek is het juist heel belangrijk dat je daar nauwkeurig in bent @Alpacamybags

17 likes

Maar zou een journalist niet het vermogen moeten hebben om te denken ‘hey, die namen lijken wel veel op elkaar zeg. En deze noor heeft 24K volgers. Hmmm. Misschien was het een typfoutje?’

8 likes

Nou dat zou natuurlijk kunnen maar mijn eerste reactie was: dit is vast een grap van @Zemraluani om mensen te testen die denken dat ze iedereen kennen, net zoals die forummer die niet bestaande hormonen (?) toevoegde aan een poll.

9 likes

Ik had de namen wel verkeerd gespeld, zo scheid je het kaf van het koren als het op zoekskills aankomt :joy:

6 likes

hahah ja oke is prima sorry dat ik wat nauwkeuriger ben dan de rest

29 likes

creatieve manier om een compliment te manifesteren :star2:

12 likes

Serena opzoek naar complimenten

23 likes

Oh nu hoop ik echt dat mensen van alles vinden

17 likes

Ze kan beginnen met dezelfde foto in gewoon daglicht maken, dan kom ik nog een keer kijken. Ik twijfel of het geshopt is maar het is wel heel gunstig belicht

22 likes

Zo hypocriet om te vermelden dat ze geen botox of filler heeft, en dan vervolgens niet te vermelden dat ze wel een ooglidcorrectie heeft gehad (en meer?).

51 likes

Als ik op haar ogen inzoom, lijkt t wel alsof ze voor een raam/deur staat. Dacht trouwens dat ze jaren geleden iets van een ooglidcorrectie gedaan had

7 likes

Haha iedereen die wel een “tip” geeft in de comments, daar heeft ze een weerwoord tegen. :woozy_face: Wat een vermoeiend wijf.

27 likes

Dat valt me bij haar zusjes ook altijd op. Gaan overal op in als of krijgen versterking van de zussen en moeder en vader :joy:

14 likes