Het influencertopic #23

Leuk cadeautje voor Nick

15 likes

Niks, want ik zit er zelf ook zo bij. En met mij nog vele anderen

4 likes

Dit is echt een to do list van mensen met tijd teveel

42 likes

Luxe zeg als ‘X-mas shopping’ je enige prioriteit is :slight_smile:

7 likes

Dan verbaast het me niet dat zij nu met Thijs Römer schijnt te zijn :skull_and_crossbones:

39 likes

Een to do list voor mensen met niks to do.

40 likes

“Get creative”

wanneer kun je die dan afvinken?

9 likes

Vooral al zijn negatieve mensen over anderen die gewoon aan het leven zijn, is irritant.

5 likes

dit doet me echt terugdenken aan mijn gevoel als ik tijdens m’n studie een keertje naar de bieb ging waar veel rechten of economie studenten zaten ipv de bùtabieb waar ik normaal kwam (waar niemand enig gevoel voor esthetiek had)

17 likes

Jezus wat loopt die Jelline ofzo veel zeg. Die “adventskalender” van Hermùs en dan nu in Parijs ook nog een tas en weet ik veel wat voor tassen er nog achter haar staan (TikTok filmpje) eerst dacht k nog good for you maar ze komt nu zo vaak voorbij en elk filmpje is kopen kopen kopen en dan echt mega dure dingen. Echt bizar.

11 likes

Precies Thijs type :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

10 likes

Ja ik dus ook. Het lijkt ook meer om het hebben hebben hebben ipv dat ze echt op zoek is naar DE tas ofzo. En ze kan t betalen dus prima maar het gaat echt nergens over. Krijg ook vaak t idee dat ze een tas maar neemt (zoals pas een knalgele en nu een blauwe birkin) om het maar te hebben ipv dat ze m echt mooi vind. En las wel dat t ook als investering is maargoed vind t gewoon echt bizar

6 likes

Wow kerstdiner van Sophia Mae op Monica’s insta. Heeft zij zoveel mensen in dienst? Had geen idee dat het zo groot was

Haha dit heb ik gemist denk ik, wat is er met de dozen aan de hand?

3 likes

Ligt het aan mij of is die fles ook helemaal ingedeukt

6 likes

Vind het ook doodzonde dat het op deze manier verpakt wordt, zo in de doos gekwakt. Geef eens wat meer aandacht daaraan, zeker voor een merk dat luxe wil uitstralen

5 likes

Ik volg Jade Anna, omdat ik het een leuke meid vind. Maar jeetje Ă©lke poep en scheet moet worden gedeeld. ‘Kijk mn hoopje kleren in de gym kleedkamer hihi’ echt nobody cares meid.

5 likes

Had je een sample van die laatste nieuwe parfum? Hoe vond je die?

1 like

Ik had daar ook besteld, vond alles tegenvallen behalve die sample van het nieuwe parfum, wat meer mysterieus dus beetje wierook/amber /warm.
De aura had ik hoge verwachtingen van maar vond ik gewoon vies kruidig
? Alles teruggestuurd đŸ«Ł

3 likes

Ja aura vond ik ook echt niet boeiend.
En van die droogshampoo krijg ik mega jeuk op mn kop. :face_with_spiral_eyes:

1 like