Nou letterlijk energiezuiger, aangezien hij in de hotelkamer alle ramen open zette en de airco aan??
En dan ben je 40 en durf je niet eens naar het restaurant om te gaan eten.
Dude je bent op vakantie waar niemand je kent, soms is het goed om nieuwe dingen te proberen.
Ja, zet gewoon even t raam open en wacht even. En t lijkt me sterk dat t daar echt heet was.
Haha wat is dat nou voor onzin, laat hem lekker zān maaltijden nuttigen zoals hij dat wil
Volgens mij was het meer een kwestie van gewoon geen zin. Ontbijten heeft ie wel gewoon gedaan.
En lunchen ook
Oh ja dat denk ik wel! Dat heb ik met vera camilla inderdaad, nooit iets gezegd oid snap ook niet waarom ze dat doen
Oh ja dat mag ie van mij ook doen hoor. Vind het vooral irritainment over hoe hij het restaurant en het hotel al vooraf gaat analyseren om er wel of niet te gaan eten/ontbijten, nog voordat ie er daadwerkelijk is geweest.
Vorige keer zei hij ook dat hij ontbijten in hotels āverschrikkelijkā vind omdat er allemaal āuitgeblustteā gezinnen zaten.
Niets? Er zitten heel vaak mensen zo in de bibliotheek
Ja ik ga soms letterlijk naar de OBA waar zij nu zit geloof ik ik zou de hele fotoshoot die er mee gepaard gaat trouwens wel afleidend en irritant vinden, dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.
Vind hier weinig van, lekker boeiend hoe iemand in de bieb zit als ze niemand lastig valt.
Maar ga wel stuk om de ālearn somethingā op de to-do lijst.
Die stickers en die agenda, het lijkt wel een brugklasser
Wow zijn dat filters of heeft ze inmiddels een nieuw hoofd? Had het zo geloofd als je me had verteld dat het een tiktoker van 21 was lol
Ja ik wou net zeggen woow zij ziet er zo jong uit.
Ook de totale vibe inderdaad.
Het lijkt net echt of ze een 21 jarige student is.
De link doet het niet bij mij⦠Of is het noor? Die heeft mij geblockt hahah
Ff via mn gluur insta gekeken het is idd noor.
Niks, want ik zit er zelf ook zo bij. En met mij nog vele anderen
Dit is echt een to do list van mensen met tijd teveel