Het influencertopic #23

misschien op vinted?

6 likes

En zo heeft kelly weer iets negatiefs gepareert.

5 likes

Als ik de laatste dagen de stories zie dan denk ik ook dat ze niet beseft hoe ze nog vol hormonen kan/zal zitten zo vlak na de bevalling. Dan is alles zwaarder. Maar het is allemaal wel heel negatief pfff

3 likes

Het is allemaal een :sparkles: :sparkles: supermooie spiegel :sparkles: :sparkles:

9 likes

Oh dat benoemt ze toch juist wel?
Dat ze hormonaal echt merkt dat ze zwanger is geweest.

5 likes

Weet iemand wat er met de vriendschap tussen Bonnie en Dook is gebeurd? Zie hem nu bij de Slimste mens en bedacht me dat ik al tijden niks meer van hem voorbij heb zien komen bij Bonnie en ze er nu ook niks over zegt? Waren toch soort besties deze zomer?

3 likes

Waarschijnlijk niks ze vlogt gewoon niet vaak dus dan zie je ook niet veel verschillende mensen

8 likes

Bram en Dook boterden toch niet meer zo? Misschien heeft Bram Bonnie toegewezen gekregen in deze vlogscheiding.

24 likes

SmartSelect_20230418-201937_Instagram (1)

44 likes

ken hele Dook niet maar mag m nu al

6 likes

Bram zei in zijn podcast dat Dook gewoon heel druk is en dat het ook niet over hem ging na zijn verjaardag - toen Bram zo aan het zeuren was over de mensen die niet kwamen. En ja, ik heb een maand zijn petje af betaald, omdat ik nieuwsgierig ben.

3 likes

Volgens mij valt dat wel mee, Bram heeft nog stories geplaatst over Dook bij de slimste

7 likes

Haha wat is dit?

4 likes

Ah ik kijk zijn storys niet, ik speculeerde maar wat.

7 likes

Zit nachtdieren te kijken, het programma van Raven. Wordt Raven geknipt door Taco :sweat_smile::joy: de Mascha kapper.

:sweat_smile::smiling_face_with_tear:

52 likes

Ik heb het even niet meer scherp maar ze had een brief aan zichzelf geschreven ofzo? Het was in ieder geval erg over-gedramatiseerd/geacteerd en moest er daarom keihard om lachen. Vond hem wel treffend voor haar reactie nu (‘wat een mooie spiegel’)

@Friemel zou heel goed kunnen, ze deed altijd wel al veel kleinschalige sessies met volgers (fans)

5 likes

Kelly’s dochter had in haar boekje geschreven en ze deed net alsof ze daar live op camera voor het eerst achter kwam. Ze acteerde dat ze daar heel emotioneel van werd, maar dat kwam niet echt over. Hopelijk kan ze beter coachen dan acteren😜

21 likes

Jeetje wat was dat nep dat filmpje. Maar ik loop nu even naar mijn spiegel om naar mezelf te kijken om te zien wat er met mij aan de hand is, brb

1 like

dxxiC2p

42 likes

Cynthia haar moneymindset is weer on :fire:. Naast het magazine kun je ook een kaartenset kopen. Of een premiumpakket inclusief hun complete reisplanning. En misschien komt er wel een Canva template om je eigen reismagazine te maken.

7 likes