Het influencertopic #23

Ja ik ken deze context, maar wat ik zeg is toch nog steeds waar? Je kunt nog zo ‘open’ zijn over wat jij bij elkaar verdient in 1 maand maar als je niet specifiek bent over de opdrachten zegt het nog steeds helemaal niets… Wil niet zeggen dat ik niet snap waar het vandaan komt. Het is alleen een beetje een nutteloze actie voor dit -helaas zeker bestaande- probleem

8 likes

Ze zeggen er toch ook bij om hoeveel opdrachten het gaat. Dus dan heb je een beeld wat je per opdracht kan vragen met een bepaald bereik.

En het grotere doel is denk ik aandacht vragen voor het achterliggende probleem. De loonkloof

6 likes

Je kunt toch berekenen hoeveel ze gemiddeld per opdracht verdient. Je kunt daarnaast even nagaan wat voor een soort opdrachten ze doet, en je kunt haar following en engagement cijfers bekijken.
Dus als je zelf influencer bent kun je volgens mij prima een inschatting maken van waar jij staat t.o.v. haar.

11 likes

Influencers mogen ook niet altijd specifiek zijn over wat ze krijgen voor een bepaalde opdracht. Volgens mij las ik dat bij Groenemuts die Storytel linkjes deelde (affiliate). Zij had een keer gedeeld hoeveel ze had gekregen en dat mocht blijkbaar niet volgens het contract met Storytel. Ik kan het niet meer terugvinden, dus correct me if I’m wrong, maar meende dat dit bij haar was.

5 likes

Ben vooral benieuwd wat Lize kreeg voor die bloedtest /vruchtbaarheidscampagne

Edit: oeps onbedoeld gequote

6 likes

Door op Lize’s instagram te zoeken, vind ik dat ze van naam zijn veranderd… Al is het laatste bericht op dat instagram account wel van bijna 2 jaar geleden. Via de website kwam ik op hun nieuwe instagram, die niet gevolgd wordt door Lize. Ze doen nog wel hetzelfde uiteraard en veeeeeelll minder negatiefs te vinden onder de nieuwe naam

8 likes

:roll_eyes: “mooie spiegel” :roll_eyes:

17 likes

misschien op vinted?

6 likes

En zo heeft kelly weer iets negatiefs gepareert.

5 likes

Als ik de laatste dagen de stories zie dan denk ik ook dat ze niet beseft hoe ze nog vol hormonen kan/zal zitten zo vlak na de bevalling. Dan is alles zwaarder. Maar het is allemaal wel heel negatief pfff

3 likes

Het is allemaal een :sparkles: :sparkles: supermooie spiegel :sparkles: :sparkles:

9 likes

Oh dat benoemt ze toch juist wel?
Dat ze hormonaal echt merkt dat ze zwanger is geweest.

5 likes

Weet iemand wat er met de vriendschap tussen Bonnie en Dook is gebeurd? Zie hem nu bij de Slimste mens en bedacht me dat ik al tijden niks meer van hem voorbij heb zien komen bij Bonnie en ze er nu ook niks over zegt? Waren toch soort besties deze zomer?

3 likes

Waarschijnlijk niks ze vlogt gewoon niet vaak dus dan zie je ook niet veel verschillende mensen

8 likes

Bram en Dook boterden toch niet meer zo? Misschien heeft Bram Bonnie toegewezen gekregen in deze vlogscheiding.

24 likes

SmartSelect_20230418-201937_Instagram (1)

44 likes

ken hele Dook niet maar mag m nu al

6 likes

Bram zei in zijn podcast dat Dook gewoon heel druk is en dat het ook niet over hem ging na zijn verjaardag - toen Bram zo aan het zeuren was over de mensen die niet kwamen. En ja, ik heb een maand zijn petje af betaald, omdat ik nieuwsgierig ben.

3 likes

Volgens mij valt dat wel mee, Bram heeft nog stories geplaatst over Dook bij de slimste

7 likes

Haha wat is dit?

4 likes