Het influencertopic #23

Nee dit vertelde ze laatst in een vlog of video

5 likes

Nee, ik doel op dat het geen match met Cynthia is. Die twee zijn al zo lang als ik weet niet wat niet meer bevriend (of hebben ruzie).

6 likes

Ze zei ook doodleuk dat ze het geld wel had, maar dat ze het liever voor andere dingen wilde gebruiken. En ze was nog niet eens bij een arts geweest om de moedervlek te laten bekijken.

Nu licht ze samen met een sportschool mensen op dat ze x kilo dankzij hen is afgevallen. Maar ze ā€œvergeetā€ even te vermelden dat ze een maagverkleining heeft gehad.

13 likes

Dat komt denk ik meer omdat dat voor Mas teveel moeite is? :laughing:
Cynthia is dan wat meer zakelijk/commercieel ofzo?

3 likes

Oh dat weet ik niet. Had Cynthia vroeger niet met meer influencers een issue?

4 likes

Ik verdenk ons mam er van haar lichaam te bewerken op dit soort gym foto’s

22 likes

Weet niet zeker maar vind deze plekjes een beetje :thinking:

31 likes

die tegel aan de rechterkant daar bij haar tas is ook helemaal krom maar staat niet op jouw screenshot

5 likes

Eerst dacht ik nahhh vergezocht maar als je de originele screenshot ernaast legt dan is het wel gek dat precies bij haar taille de naad van het laminaat niet meer zichtbaar is. Verdacht :thinking:

3 likes

Ik heb die reel even gekeken maar dat is echt weinig wat ze verdiend per jaar zeg… dat is zelfs inclusief linkjes klikken etc zegt ze.

4 likes

Maar ik denk ook vooral komt door hoe zij zelf dingen heeft aangepakt en hoe ze met mensen omging enzo. Ze heeft natuurlijk heftige dingen meegemaakt maar daarvoor was ze ook al bitchy en negatief. Want vroeger vond ik de videos op haar kamer best leuk. Maar dr is toch iets waardoor het voor haar vrij snel is geflopt.

13 likes

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar typ het toch van me af. Wat ik irritant vind is dat tegenwoordig veel ā€˜influencers’ side hussels aanprijzen. Daarmee kan je zo veel verdienen dat je niet meer in loondienst hoeft, eigen tijden mag indelen etc. Volgens mij Jurney Hendrix en ook bijv de kliekjesqueen.

Ben ik straks de enige die nog wel in loondienst werkt? :rofl:Dit is toch too good to be true? Zit er vaak niet een adder onder het gras, of zo’n piramide opbouw?

5 likes

Zijn dat niet gewoon allemaal ordinaire mlm’s/pyramidespellen?

8 likes

Er zit 9/10 keer een piramideschema achter!

Tenzij je UGC bedoelt, dat is nog wel enigszins okĆ© geloof ik. Maar verder is vrijwel alles wat geen sponsoring, advertentie inkomsten of affiliatie linkjes is, waarschijnlijk mlm. Zeker als het om een ā€˜passief inkomen’ gaat.

6 likes

Je moet ook vaak € 1200 betalen om mee te mogen doen aan de cursus en dat is het verdienmodel

8 likes

Als ze nou eens ging werken voor haar geld ipv deze bedelacties uitzetten.

8 likes

Ze kan toch niet werken

8 likes

1 like

Is zij een kind van Jerney Kaagman en Jimi Hendrix?

69 likes

haar broer overleed best wel aan het begin van haar ā€˜influencerperiode’, toch? dus dat was niet per se ervoor. maar alsnog, niemand heeft zin om naar zo’n zuurpruim te kijken? op twitter was ze vroeger ook zo onaardig, ze had toen ook iedereen van hier bijna geblokkeerd toch haha.

ze had een keer geklaagd (goh) over haar werk ofzo en toen daarna moest ze op gesprek komen, ik weet het niet meer precies. dus toen reageerde ik iets van ā€˜misschien moet je ook niet openbaar negatief gaan tweeten over je werk’ en toen blokkeerde ze mij ook hahaha

14 likes