Het influencertopic #23

Nee dat is dan dus een voorbeeld van een andere situatie. En meer een moeilijke periode dan het overlijden van je opa, wat eigenlijk in de lijn der verwachting ligt als je kijkt naar zijn leeftijd.

12 likes

Wel handig dat er een ranglijst is van dingen waar je wel of niet om mag huilen en wel of niet van onderuit mag gaan.

54 likes

Ja dat je eerst ff die ranglijst erbij pakt voordat je gaat huilen :smiling_face_with_tear:

6 likes

Lion king: ja
Platvoet: ja
Belle en het beest: kleine tissue
Overlijden grootvader: alleen onder de 83
Verkeerde koffie: alleen indien ongesteld

50 likes

Graag ook classificeren wanneer het “ gewoon een verdrietige periode” betreft, een “moeilijke periode” betreft of een “zware tragedie.”

13 likes

De scene waarin de hele familie van Alfred J. Kwak wordt doodgereden en Henk Mol zegt: “Alfred, vanaf nu ben ik je vader én je moeder.” - Ja

30 likes

Eerst de juiste tijdlijn uitzetten!!!

8 likes

Jongens stop aub over die Knol discussie. Alles is gezegd, een deel is het sterk met elkaar eens, op naar het volgende

12 likes

Ik slik ook ferrofumaraat en heb ook instructie op lege maag (minimaal 4 uur na eten), half uur na pil niet eten en minimaal 2 uur erna geen melkproducten, thee of koffie. Maarrr, ik begreep ook dat de richtlijn kort geleden is aangepast en dat voor de meeste gevallen 1x per week een pil even goed blijkt te werken als vaker per week, dus ik zou daar zeker even naar vragen bij je (huis)arts. Scheelt misschien veel ongemak!

4 likes

Wat een harteloos wijf jij joh

12 likes

ondanks de grammatica wel een goed punt.

5 likes

er moet echt een studie komen naar dit forum

30 likes

Aangezien ik data heb genoemd voel ik me enigzins aangesproken. Ik ben absoluut geen enzo fan. Kijk hem praktisch nooit, vroeger wel. Maar de data die genoemd waren heeft Irma letterlijk in haar post benoemd. Dus er hoefde geen tijdlijd uitgetekend te worden. Mensen moeten gewoon leren lezen.

4 likes

Jeetje wat een negatief meisje ben jij zeg

6 likes

@Zemraluani Het gaat er niet om dat je het per se een tragedie moet vinden of een moeilijke periode, maar het gaat erom dat je begrijpt dat het voor iedereen anders is. Nu zit je je mening door te drukken dat het niet erg zou moeten zijn om je opa te verliezen op je 30e, terwijl dat voor elke persoon anders is. Hoe kan je dat niet begrijpen? Leuk dat jij dat dus niet erg vindt, maar een ander mag dat toch wel erg vinden, in welke gradatie dan ook

29 likes

Ik heb al uren niet meer inhoudelijk gereageerd hoor :kissing_smiling_eyes:

4 likes

Ja ik vond het ook niet echt passen? Beetje raar.
Maarrr ik vond het wel een leuke vlog. Grappig om een kijkje achter de schermen te krijgen en volgens mij heeft hij een leuke moeder.

8 likes

Claire is ook in Kaapstad ‘en misschien moet ik hier wat kopen haha’ na Barcelona & Amsterdam.

Oh spuitelf zie ik.

5 likes

Ja inderdaad, wel een stijlvolle oudere vrouw!

4 likes

Ja hij steekt er in ieder geval veel moeite in altijd en experimenteerd ook graag, vind het persoonlijk ook niks maar de insteek wel positief zeg maar :laughing:

6 likes