Het influencertopic #23

Hij vertelde in zijn vlogs dat hij nog bij zijn opa was langs geweest. En dat opa niet bij de voetbalwedstrijd aanwezig kon zijn, maar dat was volgens mij na 14 februari…

Al snap ik heel goed dat hij het nog prive wilde houden. Iedereen die hem dan ging condoleren maar het alleen nog maar zwaarder.

7 likes

Die wedstrijd was 12 feb.

5 likes

Ah ok! Maar daarna noemde hij het ook nog een paar keer. Maakt ook niet uit.
Vind het knap hoe hij dan toch nog door is blijven vloggen…

Kanker is echt zo’n vreselijke rotziekte. Het is zo snel gegaan.

3 likes

Waarom is dat per se zo knap dan? Ik zou het knapper vinden als hij had gezegd jongens ik ben er ivm familieomstandigheden niet, zie jullie volgende week weer. Maar iedere dag per se een vlog online hebben zal wel heel belangrijk zijn dan denk ik?

29 likes

Oh tuurlijk want het zal vast om geld gaan :roll_eyes: In rouw is er geen goed of fout he, laat die jongen lekker doen waar hij zich goed bij voelt, dan is dat toch goed? De ene werkt door voor afleiding en de ander meld zich ziek.

33 likes

Ja tuurlijk, maar het is niet minder knap ofzo als iemand wel zou stoppen met vloggen bedoel ik. Hoop dat hij die keuze dan ook echt zelf gemaakt heeft en geen druk voelt van de buitenwereld om online te blijven

9 likes

Ik vind het knap omdat hij had aangegeven graag te willen blijven vloggen. Die motivatie lijkt echt vanuit hemzelf te komen.

En ja, ik had het ook anders gedaan maar iedereen heeft zo zijn eigen manier om ermee om te gaan. Als dit voor hem werkt, dan is dat toch prima.

7 likes

Enzo kent wel wat moeilijkere periodes in zijn leven, hij heeft ook tijdens een vlog gezegd dat dagelijks vloggen (en dus voor de kijkers iets leuks van zijn dag maken) hem daarbij heel erg helpt. Wellicht was dat nu ook zo.
Ze zijn afgelopen week ofzo in Assen eo geweest, dus zullen wel op hun eigen manier goed afscheid hebben kunnen nemen.
Volg hem eigenlijk sinds kort weer vind de wat rustige huis tuin en klus vlogs vooral leuk

9 likes

Gentle Iron hielp bij mij enorm!

3 likes

Omg Moderosa heeft echt het toppunt van sad beige baby speelgoed op haar stories, die babygym :clown_face:

6 likes

Hahah nou idd, doe dan niks. Dit slaat nergens op

1 like

Sorry maar hij is 30ish en z’n 85ish opa is overleden.

Hoe is dat een moeilijke periode? Dat is gewoon deel van het leven en kan me niet voorstellen dat er veel mensen van deze leeftijd zijn zonder dode opa’s en oma’s.

63 likes

Hoe krijg je zoiets getypt? Een ieder heeft toch een andere band met diens opa/oma en deze man was voor 3 weken terug nog gezond en kwiek (voor zover bekend en zoals ik las bij Irma, ook wat voor hen bekend was)

119 likes

Haha wat :face_with_raised_eyebrow:

11 likes

Omdat hij nooit echt een vaderfiguur heeft gehad en zijn opa die rol heeft ingevuld. Maar al was het “alleen” een opa, dan is dat toch alsnog heel moeilijk?

Hoop niet dat je dit soort dingen ooit in het echt tegen iemand zegt. Ik zou woest worden als iemand na het verlies van mijn opa/oma zou zeggen ach dat is het leven en wat is daar moeilijk aan, hij/zij was toch al 85 en jij al 30. Wtf.

49 likes

Ik refereer ook naar de moeilijke periode (ik geloof depressie-achtig) in het verleden. Dit is natuurlijk ook een tegenslag en als hij steun haalt voor zichzelf uit vlogs maken bijvoorbeeld door afleiding en omdat zijn opa altijd zo trots was, dan snap ik dat juist volledig. Denk dat je mijn punt een beetje gemist hebt.

12 likes

Wauw :joy::joy:

15 likes

Poging tot serieuze uitleg:

Omdat Enzo van zijn opa houdt. We gaan inderdaad allemaal een keer dood en onze geliefden gaan ook een keer dood. Maar ook als dat in de “goede” volgorde gebeurt, dan nog blijft het toch zwaar om iemand te verliezen van wie je veel houdt? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je daar geen empathie voor hebt.

24 likes

Thank god van wel.

Bijna al mijn close vrienden hebben een dode ouder, denk dat ze me echt zouden aanstaren als ik heel hard ging janken om mn oma.

7 likes

En again, dit forum is echt verloren.
Het is gewoon Viva hier.

13 likes