Jeetje wat een negatief meisje ben jij zeg
@Zemraluani Het gaat er niet om dat je het per se een tragedie moet vinden of een moeilijke periode, maar het gaat erom dat je begrijpt dat het voor iedereen anders is. Nu zit je je mening door te drukken dat het niet erg zou moeten zijn om je opa te verliezen op je 30e, terwijl dat voor elke persoon anders is. Hoe kan je dat niet begrijpen? Leuk dat jij dat dus niet erg vindt, maar een ander mag dat toch wel erg vinden, in welke gradatie dan ook
Ik heb al uren niet meer inhoudelijk gereageerd hoor
Ja ik vond het ook niet echt passen? Beetje raar.
Maarrr ik vond het wel een leuke vlog. Grappig om een kijkje achter de schermen te krijgen en volgens mij heeft hij een leuke moeder.
Claire is ook in Kaapstad ‘en misschien moet ik hier wat kopen haha’ na Barcelona & Amsterdam.
Oh spuitelf zie ik.
Ja inderdaad, wel een stijlvolle oudere vrouw!
Ja hij steekt er in ieder geval veel moeite in altijd en experimenteerd ook graag, vind het persoonlijk ook niks maar de insteek wel positief zeg maar
Haha mijn god ik volg Kim vd Veer (zus van Noortje Geerts) en zij vertelt op stories dat ze het rijksvaccinatieprogramma wel volgt, maar uitgesteld (??? Whatever that may be) en dat ze haar baby ondersteunt met homeopatische vaccinatiekorrels echt weer een mooie voor sjamadriaan. Oh ja en reisvaccinaties doen ze niet aan
Kaapstad heeft geen tijdsverschil, las ik, daarom is het ook populair.
Ik ging het even opzoeken en ik snap niet dat mensen dit beter vinden dan een prik.
Onze (over)grootouders zouden ons uitlachen.
Beschermt vast goed tegen difterie!
Wel bijzonder dat er monnikskap in zit. Is een heel giftige plant. Je weet dus gewoon niet wat er mee gebeurd is en dat geeft iemand dan liever ipv uitstellen vaccinatie.
Clairelucia heeft blijkbaar een relatie met haar buurman. Als er iemand is die geen vliegschaamte heeft is zij dat wel. Heb het idee dat ze zich helemaal nooit heeft thuisgevoeld in Barcelona
Wat is de link tussen haar buurman en vliegschaamte of zijn het gewoon 2 losse dingen die je opvallen
Geen sfeer en zon.
En het thuisvoelen in Barcelona
Nee twee losse dingen. Zag een story voorbijkomen dat ze zei dat het haar buurman is en zag dat ze in Kaapstad is.
buurman in welk van de 7 landen?
Denk NL
Ik was Myron gaan volgen omdat we op een paar weekjes na gelijk lopen qua zwangerschap, maar meine gute wat saai. Er zit echt weinig inhoud in die meid.