Het influencertopic #23

Dat heb ik ook met maike. Bloed slank en alleen maar de focus oo dat ze zo aankomt tijdens de zwangerschap en dat (gelukkig maaar!!!) haar man haar nog knap vindt. Is zn geraden verdomme

5 likes

Oh dit is zo rot om te horen hĂš, ik had een collega die dit deed, die was dan wel x kilo en een andere collega ook helemaal wowww x!!! Terwijl ik en andere collega die erbij zaten en niet zwanger waren al boven dat gewicht zaten (en een stuk kleiner zijn) denk even na joh.

8 likes

20 likes

Not again

12 likes

Ik ging even op haar insta kijken omdat ik haar niet ken maar wat super veel haat reacties krijgt zij onder elke post? Dat had mijn 18 jarige zelf niet getrokken hoor.

6 likes

ja op tiktok is zij ook een soort meme omdat ze heel erg klaagt om kleine dingen. dus er zijn telkens videos van ‘wanneer je een kutdag hebt maar dan herinner je je dat jade anna naar de kapper moest terwijl ze moe was’ en ik zag een kanaal ‘waar is jade anna vandaag moe om?’

volgens mij kan zij daar ook totaal niet om lachen maar als iedereen het gaat uitmelken in je comments is het al helemaal irritant

8 likes

Zij lacht gewoon in haar vuistje hoor, ze is jong, succesvol en verdient meer geld dan Gio

8 likes

Dit deed Anna Nooshin ook heel erg met haar get ready with me’s op tiktok. Dan ging ze zich aankleden en vertelde ze dat ze allemaal nieuwe kleren had gekocht want ze paste niks meer met die buik en haar veranderende lichaam vond ze kut etc. Deed ze vervolgens een jurk aan en zei ze ‘nou deze is nieuw, dit is een maat s’. Terwijl ze 8 maanden zwanger was :joy:

10 likes

Maar een maat is toch nikszeggend over hoe iemand zich in zijn lichaam voelt? Ik vind het best logisch dat iedereen met welke maat dan ook moeite kan hebben met het feit dat je lijf compleet onherkenbaar is.

15 likes

Ja kan en good for her vind ik dat ze er schijnbaar zoveel mee verdient, maar toch is niet te onderschatten denk ik wat dit doet met een 18-jarig puberbrein en wat dit voor invloed en impact heeft op de rest van je ontwikkeling en leven.

3 likes

Ja tuurlijk, dat wel! Maar ontactisch naar je volgers. Zeg dan niet de maat jurk die je draagt. Het komt over alsof ze graag wil laten weten dat ze hoogzwanger nog steeds in een s past.

11 likes

Mij triggerde hier ook iets: er zit meer in succesvol zijn dan geld verdienen. Misschien is het wel een leeg bestaan verder (hoeft niet) en is ze daarom ook snel moe en uitgeblust om kleine dingen, weten wij veel
Ooh had @Xiomara willen quoten.

7 likes

Naja in de realiteit gaan mensen als je het nĂ­et zegt ook de hele tijd vragen welke maat ze draagt, dus je kunt niet winnen haha

Mensen zouden vooral zich niet zo snel aangevallen moeten voelen door een ervaring van iemand anders. Dat zij maat S heeft en daar moeite mee heeft zegt helemaal 0,0 niks over jou en wat jij zou moeten vinden.

15 likes

Zwangerschapskleding kan je meestal gewoon de maat kopen die je voor de zwangerschap droeg. Dus nee, het verbaast mij niets dat ze hoogzwanger nog steeds in een S past.

6 likes

En volgens mij is ze 1.50 (naja in ieder geval klein) dus kwa lengte van kleding etc is dat ook vaak een XS/S.
Denk dat ze het er vooral bij zegt ter referentie, dat anderen weten welke maat ze moeten bestellen, anders krijgt ze daar weer 100 vragen over.

6 likes

Ik ben ook zwanger en maat s van een jurk zou ik prima passen. Ik ben inderdaad ook maar 1.58. Normaal draag ik xs/s en heb echt geen afgetraind figuur. Ligt vooral aan mijn lengte.

5 likes

Nou wat een verrassing: beige.
Vind het gwn zo ongezellig.

35 likes

Net of de foto in zwart wit is genomen :sweat_smile:

8 likes

Vind dat beren hoofdje wel heel leuk! Maar zou inderdaad voor andere kleuren gaan.

9 likes

Dit is wel héél saai zeg

6 likes