Volgens mij heeft ze ooit verteld dat hij haar buurman in NYC was de tweede keer dat ze ging.
Ik ben haar ook gaan volgen voor de zwangerschap. Maar het valt me op hoe gefocust ze lijkt op haar uiterlijk die nu zo veranderd is (wat logisch is want er zit een kind in haar buik). En hoe ze nu al zo bezig is met weer in shape komen na de bevalling.
Misschien moet ik gewoon ontvolgen hoor. Erger me ook ontzettend aan een influencer die ik voorbij zie komen op tiktok die helemaal in shock was dat ze met 30+ weken zwangerschap X kilo was aangekomen en wel Y woog want wow dat was echt een bizar hoog gewicht (mijn startgewicht ongeveer van voor dat ik zwanger werd, ben even lang dus was even niet zo leuk om te horen ).
En ik snap echt dat het lastig is hoor, de weegschaal zien oplopen (vind ik ook wel lastig) maar die focus daarop online en het delen van cijfers met een duidelijke mening over dat gewicht terwijl de reden niet meer dan logisch en ook wel gezond is, vind ik wel heftig.
Mss is dat de topsport mentaliteit die ze nog heeft? Maar is geen excuus. Focus je op je gezondheid en niet op in shape komen pff. Je hebt wel belangrijkere dingen te doen.
En echt⌠die weegschaal toen ik zwanger was⌠heb er amper op gestaan en het zegt ook zo weinig. Behalve als je vocht gaat vasthouden of heel snel heel veel aankomt is gewicht echt niet belangrijk.
ik moet wel lachen om dit op de site
Als gevolg van de wetgeving m.b.t. homeopathische geneesmiddelen mag niet op deze website worden vermeld waar dit middel voor bedoeld is.
maar weleda is sowieso een kutmerk, op een gegeven moment hadden ze zelfs sites voor sommige landen ingevuld om propaganda te voeren dat het normaal en goed is dat een kind mazelen ed. krijgt.
Jaa vind haar wel heel relaxed en een soort van zen overkomen in zijn vlogs, maar nu je dit zegt indd, daardoor ook heel leeg.
Zit niet zoveel in ofzo, en merk indd ook de focus op gezond en uiterlijk. Is ook haar ding wellicht met het sportmerk en als soort fitness influencer.
Maar waarom zou zij zich daar niet op mogen focussen als zij zich daar goed bij voelt?
Ik vind het altijd zo doodvermoeiend als wordt gezegd hoe zwangeren zich zouden moeten gedragen of wat ze wel of niet zouden mogen doen.
Als het niet werkt voor jou, prima. Andere mensen voelen zich daar blijkbaar wel goed bij.
Helemaal mee eens! Ze heeft ook meerdere keren aangegeven dat ze zich onzeker voelt over haar veranderende lichaam. Ben zelf nooit zwanger geweest maar kan me voorstellen dat dat best heftig kan zijn, zeker als je altijd topsport hebt gedaan en heel fit bent geweest.
Daarnaast is net de opa van haar vriend overleden, misschien is dit ook een soort afleiding voor haar?
Ik heb dit ook met Jade Anna. Ze is heel gedisciplineerd, maar dat maakt haar ook een beetje saai. Alles draait om de sportschool en overal fotos van maken. Zoân ander leven dan ik had op mn 18e.
ik vind het echt jammer dat teske zoân moeke is geworden. zij was altijd wel kneuterig maar ik vond het tot op zekere hoogte nog wel leuk maar nu is het gewoon haar volledige kanaal. viel te verwachten maar het is zo saaaai
Dat heb ik ook met maike. Bloed slank en alleen maar de focus oo dat ze zo aankomt tijdens de zwangerschap en dat (gelukkig maaar!!!) haar man haar nog knap vindt. Is zn geraden verdomme
Oh dit is zo rot om te horen hè, ik had een collega die dit deed, die was dan wel x kilo en een andere collega ook helemaal wowww x!!! Terwijl ik en andere collega die erbij zaten en niet zwanger waren al boven dat gewicht zaten (en een stuk kleiner zijn) denk even na joh.
Not again
Ik ging even op haar insta kijken omdat ik haar niet ken maar wat super veel haat reacties krijgt zij onder elke post? Dat had mijn 18 jarige zelf niet getrokken hoor.
ja op tiktok is zij ook een soort meme omdat ze heel erg klaagt om kleine dingen. dus er zijn telkens videos van âwanneer je een kutdag hebt maar dan herinner je je dat jade anna naar de kapper moest terwijl ze moe wasâ en ik zag een kanaal âwaar is jade anna vandaag moe om?â
volgens mij kan zij daar ook totaal niet om lachen maar als iedereen het gaat uitmelken in je comments is het al helemaal irritant
Zij lacht gewoon in haar vuistje hoor, ze is jong, succesvol en verdient meer geld dan Gio
Dit deed Anna Nooshin ook heel erg met haar get ready with meâs op tiktok. Dan ging ze zich aankleden en vertelde ze dat ze allemaal nieuwe kleren had gekocht want ze paste niks meer met die buik en haar veranderende lichaam vond ze kut etc. Deed ze vervolgens een jurk aan en zei ze ânou deze is nieuw, dit is een maat sâ. Terwijl ze 8 maanden zwanger was
Maar een maat is toch nikszeggend over hoe iemand zich in zijn lichaam voelt? Ik vind het best logisch dat iedereen met welke maat dan ook moeite kan hebben met het feit dat je lijf compleet onherkenbaar is.
Ja kan en good for her vind ik dat ze er schijnbaar zoveel mee verdient, maar toch is niet te onderschatten denk ik wat dit doet met een 18-jarig puberbrein en wat dit voor invloed en impact heeft op de rest van je ontwikkeling en leven.
Ja tuurlijk, dat wel! Maar ontactisch naar je volgers. Zeg dan niet de maat jurk die je draagt. Het komt over alsof ze graag wil laten weten dat ze hoogzwanger nog steeds in een s past.