Sophie heeft borderline ja
Nee Sophie had ik het over
Oooooh brainfart ineens, is zij van toen zo n vlog in een auto, dat zij daar over haar borderline zat te praten, met nog wat youtubegasten? Zij zat in het midden toen. Hele rare vlog was dat
Ja, ik herinner me deze video ook! Toen vertelde ze lachend allerlei best heftige verhalen
Ja shit hoe heetten dat. Was het met die gasten van BenR ofzo? Ze vertelde toen ook kort met Milan Knol gedate te hebben
De “kleur”
Ik hoop dat ze wel minimaal iets van kleur toevoegen, al is het maar een grote plant ofzo.
Vind beige mooi maar ALLES vind ik echt heel treurig.
Iemand dit al meegekregen? Interessant artikel om te lezen waarin toch wel andere dingen over hem naar boven komen. Zoals dat zijn verhaal over 3 jaar monnik zijn in India niet klopt, hij heel veel content van andere makers heeft overgenomen zonder toestemming en bronvermelding. Inmiddels doet hij wel aan bronvermelding maar vraagt hij nog steeds geen toestemming.
Is een baby’s eerste poep niet geel? Hoop dat ie dan de hele muur onder schijt, is er nog wat kleur in huis.
Haha nee zwartig. Later kan het wel geel worden.
In het begin zien ze toch alleen maar contrast, dus prima met zwarte schijt.
De eerste keer dat dat kind kleur gaat zien weet ie niet wat ie meemaakt joh. Ik hoop op een babyshower waar iedereen gewoon kleurrijk speelgoed en boekjes geeft haha
Is al geweest en ook daar was alles en iedereen in het beige
Mi gado wat erg
Kind denkt totdat ie naar school gaat dat ie kleurenblind is
vind dat een kind uitsluitend in beigetinten opvoeden net als tegeltuinen strafbaar moet worden
Ja snap ik, maar omdat je zegt dat ze een boek over borderline gaat schrijven mét vera miste ik de link even.
Hetzelfde idee als hun podcast, alles over mentale gezondheid.
Blijkbaar is Diepr echt een goudmijntje. Er komen weer twee edities aan, waaronder een met sexy vragen.