Het influencertopic #23

Ik vind Jade Anna dus best een leuke meid, maar zoiets vind ik dan weer zo wereldvreemd :sob:

Monday plans: deze zure kantoortrut is gewoon de hele dag aan het werk

8 likes

Is zij niet een jaar of 20? Ik kan me voorstellen dat de meeste van haar leeftijdsgenoten studeren en dus andere plannen hebben dan werken haha ik vind het niet per se wereldvreemd.

45 likes

ja maar dat was ook een wannabe influenza hoor

2 likes

Me die vandaag vrij is :joy:.

5 likes

dan is je monday plan toch werken :smiley:

4 likes

Ja vind dat ook wel kwalijk. Las ook dingen als “meid, wat zie je er goed uit nu.” Vast goed bedoeld, maar vind dat zelf altijd een beetje tricky om te zeggen. Al zijn zowel Danique als Sophie wel echt veel afgevallen. Had een tijd niet gekeken op hun accounts en dan is het helemaal goed zichtbaar.

6 likes

Welke sophie?

10 likes

Ok, kende haar niet. Ik zie dat zij een boek gaat schrijven met Vera C over leven met borderline, heeft zij dat zelf?

2 likes

Heeft Vera C borderline?

6 likes

het is een zelfhulpboek over het leven met borderline en of depressies.

10 likes

Sophie heeft borderline ja

7 likes

Nee Sophie had ik het over

1 like

Oooooh brainfart ineens, is zij van toen zo n vlog in een auto, dat zij daar over haar borderline zat te praten, met nog wat youtubegasten? Zij zat in het midden toen. Hele rare vlog was dat

Ja, ik herinner me deze video ook! Toen vertelde ze lachend allerlei best heftige verhalen

4 likes

Ja shit hoe heetten dat. Was het met die gasten van BenR ofzo? Ze vertelde toen ook kort met Milan Knol gedate te hebben

1 like

Myron ging verf uitzoeken, om kleur toe te voegen aan de babykamer.

De kleur:

63 likes

De “kleur”

9 likes

Ik hoop dat ze wel minimaal iets van kleur toevoegen, al is het maar een grote plant ofzo.
Vind beige mooi maar ALLES vind ik echt heel treurig.

3 likes

Iemand dit al meegekregen? Interessant artikel om te lezen waarin toch wel andere dingen over hem naar boven komen. Zoals dat zijn verhaal over 3 jaar monnik zijn in India niet klopt, hij heel veel content van andere makers heeft overgenomen zonder toestemming en bronvermelding. Inmiddels doet hij wel aan bronvermelding maar vraagt hij nog steeds geen toestemming.

9 likes

Is een baby’s eerste poep niet geel? Hoop dat ie dan de hele muur onder schijt, is er nog wat kleur in huis.

27 likes